Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan fremtidsikrer man sin app?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!!

Jeg har overvejet at outsource min App produktion til udlandet, men jeg er ikke helt sikker på om resultatet er godt nok i forhold til de penge man sparer. Derfor vil jeg rigtig gerne vide hvordan man kan fremtidssikre sin app, hvis denne bestilles og kodes i udlandet.

Jeg vil gerne sikre mig at der kan videreudvikles på den i DK hvis det bliver nødvendigt.

Taaaaaak venner, håber på nogle gode svar :)

Mvh Jakob

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:28

Det er der vigtigt er at du har adgang til kildekoden. Selv benytter jeg GitHub.com som jeg også bruger til mine kunders site hvor jeg lægger alt kildekoden op. De har en masteradgang og jeg har "kun" udvikleradgangen til deres kode. Hvis jeg så får en sten i hovedet så kan de bare hyre en ny programmør der kobler sig på og henter alt koden og kan fortsætte arbejdet.

Fordelen er også at kunden kan se når der bliver lavet noget (hmm.... dårlig ide :D)

Det koster ikke meget... jeg mener for den mindste pakke er det $7 pr måned og op til 5 projekter.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 27. May 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:28

Okay, det lyder meget spændende, det vil jeg lige undersøge nærmere.

Normalvis når man bestiller en App, hvadenten det er i Dk eller udlandet, får man så koden med?

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 11:33

Niels Henriksen:

Det er der vigtigt er at du har adgang til kildekoden. Selv benytter jeg GitHub.com som jeg også bruger til mine kunders site hvor jeg lægger alt kildekoden op. De har en masteradgang og jeg har "kun" udvikleradgangen til deres kode. Hvis jeg så får en sten i hovedet så kan de bare hyre en ny programmør der kobler sig på og henter alt koden og kan fortsætte arbejdet.

Fordelen er også at kunden kan se når der bliver lavet noget (hmm.... dårlig ide :D)

Det koster ikke meget... jeg mener for den mindste pakke er det $7 pr måned og op til 5 projekter.

Der er også bitbucket som alternativ :D gratis, og private repos

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:36

Lucas - Hosting4Real:

Tjoo.. men betaler man lidt så har man også en hammer man kan slå dem i hoved med når det ikke virker :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 11:40

Niels Henriksen:

Lucas - Hosting4Real:

Tjoo.. men betaler man lidt så har man også en hammer man kan slå dem i hoved med når det ikke virker :)

Yep det rigtigt, men bitbucket er lavet af atlassian.com - som er ejere af Jira, som er enterprise løsning :) Så jeg stoler skam rimelig meget på dem, også fordi der hvor jeg arbejder er vi kunder af dem :D

Men ja mange foretrækker github, hvilket jo er helt iorden, men bitbucket er et vidunderligt alternativ ihvertfald :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:42

Lucas - Hosting4Real:
Men ja mange foretrækker github, hvilket jo er helt iorden, men bitbucket er et vidunderligt alternativ ihvertfald :)

Men bare vi er enige om at man bør eje sin kildekode og have noget backup på den - så kan vi kalde den for LucasBucket :D

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 11:44

Niels Henriksen:

Lucas - Hosting4Real:

Men bare vi er enige om at man bør eje sin kildekode og have noget backup på den - så kan vi kalde den for LucasBucket :D

jeg giver dig 10000000% ret :p og ja lucasBucket er et godt navn

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)