Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Åndssvage fejl sker for selv de bedste ;-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften aminoer!

Jeg synes lige jeg vil dele en lille spøjs hændelse med jer her til i går aftes.

Her de sidste måneders tid har jeg kørt mange tests på Liked. Så her for få dage siden, smed jeg så en ny version af Liked på – og den har kørt fuldtid som det primære design siden da.

Her til aften tjekkede jeg mine statistikker, for at se hvordan det stod til og hovsa! Besøgstallet for i går var stort set i bund! Det måtte være en fejl tænkte jeg. Jeg søgte på alle mine bedste søgeord i Google og jeg var meget simpelt røget fra nummer 1 og helt ud af indekset. Det var slet ikke muligt at se mine bedste sider, selv med site: i Google-søgningen.

For søren da tænker jeg - og går og overvejer hvad der kan være galt. Så tjekker jeg robots.txt filen for at se om nogen har været inde og pille. Nææh. Alt er som det skal være. Det viser sig så, at jeg havde glemt at fjerne NOINDEX fra den senest lancerede version af Liked, som jeg selvfølgelig plejer at indsætte under URL-splittests af forskellige arter.

Av! Heldigvis var det min egen fejl, så jeg kan ånde lettet op, men husk for søren at tjekke al jeres kode inden i trykker på den store opdateringsknap! :-)

Bare en lille historie her fra.

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 08:20

Ouch! Godt du opdagede det og ikke var taget på ferie eller lignende...! :-)

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 09:09

Hej Patrick,

Er du blevet indekseret igen efter du fjernede det? :)

Og var der sket nogen skade på placeringen?

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 09:24

larsholmgaard.dk:

Ouch! Godt du opdagede det og ikke var taget på ferie eller lignende...! :-)

Præcis! Jeg plejer ellers at være god til at huske småting - og ved en smule større opdateringer, plejer jeg at lave lister for at være sikker på at huske det hele. Denne gang sagde det bare klap ;-)

Mehmet Aslan:

Hej Patrick,

Er du blevet indekseret igen efter du fjernede det? :)

Og var der sket nogen skade på placeringen?

Vh. Mehmet

Nej det hele er ikke kommet tilbage endnu. Nogle tests som jeg lavede for nogle år siden, viste mig at placeringerne burde blive de samme som før. Dog kan Google jo ha' ændret sig meget på det punkt siden da, så man må bare krydse fingre.

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Skrevet kl. 09:29

Jeg kan berolige dig med at et af mine sites var nede i 37 timer for nyligt pga. strømfejl hos hostingfirmaet og kun ét af mine overvågede keywords faldt ud af Google mens det stod på, selvom Google har et godt øje til mit site. Da sitet kom op igen var det keyword også tilbage på sin plads dagen efter. Ingen af de andre keywords mistede deres ranking. Så, jeg tror ikke du skal være bekymret.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 09:32

larsholmgaard.dk:

Jeg kan berolige dig med at et af mine sites var nede i 37 timer for nyligt pga. strømfejl hos hostingfirmaet og kun ét af mine overvågede keywords faldt ud af Google mens det stod på, selvom Google har et godt øje til mit site. Da sitet kom op igen var det keyword også tilbage på sin plads dagen efter. Ingen af de andre keywords mistede deres ranking. Så, jeg tror ikke du skal være bekymret.

Hej igen,

Jeg er såmænd ikke så nervøs for at det går godt igen, men nu er der alligevel forskel på at "være nede" og at fortælle Google at de ikke må indeksere en side.

Mine erfaringer siger mig, at sitet burde komme ovenpå igen inden alt for lang tid. Så jeg burde godt kunne nå at være med på julesalget på det site :-)

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Skrevet kl. 09:37

Patrick Olsen:
Jeg er såmænd ikke så nervøs for at det går godt igen, men nu er der alligevel forskel på at "være nede" og at fortælle Google at de ikke må indeksere en side.

Ja, det har du ret i. Men, det var en 403 Forbidden de smed i hovedet på de besøgende. Så, jeg var faktisk en kende nervøs over, hvilken effekt det ville have på mit sites rankings.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 10:01

larsholmgaard.dk:

Ja, det har du ret i. Men, det var en 403 Forbidden de smed i hovedet på de besøgende. Så, jeg var faktisk en kende nervøs over, hvilken effekt det ville have på mit sites rankings.

I så fald er jeg en smule overrasket over dit resultat. Men på den gode måde :-)

Mine tests siger mig dog at Google bevidst venter noget tid med at smide sider ud, da chancen for en midlertidig fejl forekommer relativt ofte, så det kan have noget med den sag at gøre. Dertil er 37 timer ikke SÅ længe igen, men alligevel bemærkelsesværdigt. Tak for at du delte udfaldet, det vil jeg helt sikkert huske på ved 403 tilfælde.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:32

en god presse meddeles omkring den nye side og noget social aktivitet så skal den nok komme hurtigt tilbage igen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)