Helt sikkert!
Der er blot den forskel, at et tip er - "denne sæson fokusere "firma-navn" på røde farver" og ikke en længere artikel om, hvorfor tøj skal være økologisk...
Du skal tænke mere pressemeddelelse "ide til artikel" - fremfor her er den færdige artikel, tryk den. Kunsten er så, at få pressemeddelelsen (ideen til en historie), til at være så velskrevet at pressen tænker - okay, jeg ændrer lige afsender også smider jeg den i magasinet. Husker en pressemeddelelse jeg engang lavede for en kunde, som solgte tasker - pointen med historien var, selvfølgelig at få tasken i flest mulige modemedier og der var ikke så meget at sige om tasken udover den kom i sort og brun og var ja, smart (ligesom så mange andre tasker)...så vi vinklede historien (op til VM) på taskens navn "Ball Bag" og fik skrevet en pressemeddelelse om fodboldens (ikke sporten, men bolden) historie og overgang til sit udseende idag - vi endte i samtlige medier og flere lavede blot "copy paste" tricket med teksten...
Jeg tænker, at du skal gøre lidt det samme - blot få dig selv til at fremstå, som eksperten indenfor det felt du skriver/kommenterer om - så er jeg sikker på, at nogle nok skal trykke dine artikler - eller endnu bedre kontakte dig for din ekspert viden til et interview eller kommentar til specifik artikel...min pointe er, lad være at tænke så meget på de sikkert gode artikeler du har skrevet - når pointen er at det er dig der skal profileres;-) Om de linker til din blog pga. dig eller din artikel - same shit;)
Vh. Martin