Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil dette opfattes som spam? (kontakte medier)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:

Hej Martin

Mit råd må helt sikkert være, at du ikke forlanger noget retur - men blot kontakter de enkelte medier , hvor du mener dine artikler kunne have interesse...også måske ikke lige serverer historien for dem, men nærmere laver en pressemeddelelse om at du "Martion Dyrhøj" blogger her og her omkring det - og om det ikke var noget for dem, at tage op. 

Så kan du selvfølgelig vedhæftet lidt information omkring emnet - hvis f.eks. du skriver omkring "stop-rygning", så forklar hvad der skal til og få dig selv til t fremstå, som værende ekspert på området....og har modtageren så uddybende spørgsmål, så vil de helt sikkert kontkate dig - ligesom, hvis de publiserer noget af din skrevne tekst, så vil de referere til dig, som "eksperten"...

vh. Martin


 

Hej Martin,

Mange tak for dit svar.

Det lyder rigtig fornuftigt det du skriver, og jeg tror helt sikkert, at det vil være den fremgangsmåde, jeg vil benytte. Så skulle der hvertfald være en god chance ikke at blive anklaget for spam.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Såfremt jeg nu vil vælge at sende medierne breve, så er der vel ikke noget ulovligt i at forsøge at sælge sit produkt?

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ligger den her tekst ikke lidt op til, at hvis man tilbyder dem en artikel kan det næppe anses som spam:

"- Har du en god historie? Send os et tip!"

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra København
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Firma Assistent Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt sikkert!

Der er blot den forskel, at et tip er - "denne sæson fokusere "firma-navn" på røde farver" og ikke en længere artikel om, hvorfor tøj skal være økologisk...

Du skal tænke mere pressemeddelelse "ide til artikel" - fremfor her er den færdige artikel, tryk den. Kunsten er så, at få pressemeddelelsen (ideen til en historie), til at være så velskrevet at pressen tænker - okay, jeg ændrer lige afsender også smider jeg den i magasinet. Husker en pressemeddelelse jeg engang lavede for en kunde, som solgte tasker - pointen med historien var, selvfølgelig at få tasken i flest mulige modemedier og der var ikke så meget at sige om tasken udover den kom i sort og brun og var ja, smart (ligesom så mange andre tasker)...så vi vinklede historien (op til VM) på taskens navn "Ball Bag" og fik skrevet en pressemeddelelse om fodboldens (ikke sporten, men bolden) historie og overgang til sit udseende idag - vi endte i samtlige medier og flere lavede blot "copy paste" tricket med teksten...

Jeg tænker, at du skal gøre lidt det samme - blot få dig selv til at fremstå, som eksperten indenfor det felt du skriver/kommenterer om - så er jeg sikker på, at nogle nok skal trykke dine artikler - eller endnu bedre kontakte dig for din ekspert viden til et interview eller kommentar til specifik artikel...min pointe er, lad være at tænke så meget på de sikkert gode artikeler du har skrevet - når pointen er at det er dig der skal profileres;-) Om de linker til din blog pga. dig eller din artikel - same shit;)

Vh. Martin

Firma Assistent - Svanemøllevej 25, 2100 København Ø - tlf. 7199 6186 - www.firma-assisten.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)