Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ide til at komme igang

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

hej aminoer

jeg er en dreng på 17 år og går med nogle virksomhedsdrømme. jeg studere i øjeblikket på HHX.

min interesser er sport, specielt fodbold, kost og træning generelt, og fester ;)

hvad er der penge i, nogle brancher man burde 'undgå' pga. stor konkurrence, mangler bare en ide til hvordan man kommer godt igang

Jeg søger en go' ide, til at tjene en lille skilling, så hvis i har nogle gode ideer eller personlige erfaringer som studerende, så 

man i meget gerne hjælpe med lidt inspiration, evt. send mig en PB 

tak

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 20:20

Hej,

Jeg synes helt sikkert, at du skal starte noget, du samtidig har en interesse for. Det gør det meget sjovere og mere spændende, når det er noget, du interesserer dig for.

Dette var ikke en konkret idé men blot et lille råd. Skype-Smile

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Bording
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 239
Fra  FastSpeak Skrevet kl. 20:26

Hej Karger,

Jeg kan anbefale dig, og sælge sexlejetøj. Ja lyder nok lidt skørt, og der er også mange om buddet.

Men avancen er stor, og det er nemt at komme igang - du kan evt. tjekke www.sexgrossisten.dk

FastSpeak.dk - Nemt - Hurtigt - Billigt 

Tilmeldt 19. Oct 12
Skrevet kl. 20:32

tak for svaret! 

ja præcis. jeg ligger meget vægt på at det er noget jeg interessere mig for. jeg gør det ligeså meget for at komme i gang og få en smule erfaring, og så selvfølgelig tjene lidt på det ;)

Christian

Fra Randers
Tilmeldt 22. Apr 12
Indlæg ialt: 161
Fra  Goldheart.dk Skrevet kl. 20:40

Hey!
Jeg sender dig lige en PB, så tror jeg, at vi kan finde ud af noget.  

Mangler du nogle lækre smykker? Find dem på --->Goldheart.dk <---

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 20:41

Hej Christian!

Jeg er 16 år og går selv på HHX og har faktisk meget de samme interesser som dig. For kort tid siden, lancerede jeg min første webshop: www.ur-eksperten.dk. Den startede jeg sammen med en ven. Det har jeg ikke fortrudt. Det hele har været en lang og spændende proces, hvor jeg har tilegnet mig en masse viden, som jeg også kunne bruge i mit studie og omvendt. 

Du skal bare gå og tænke, indtil du får ideen, som du virkelig gerne vil gå videre med. En succesfuld forretning er ikke noget der kan skabes på en nat, men noget der skabes igennem passion, vilje og viden! 

Jeg er klar over det ikke var nogle konkrete forslag, men som bare nogle generelle tanker og råd :)

Mvh

Frederik Knudsen

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Mar 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 20:42

Hej!

Nu har jeg selv gået på HHX og fik en lille ide. Hvad med en Blog/guide, til livet på handelsskolen. 

Guides til skrivning af de større opgaver (DSO, SRP osv), forklaring af diverse modeller og livet efter skolen (fester, sport). Har 3 venner, der selv lavede en side med billeder fra skolens fester og det blev en mindre "succes" på skolen. 

Tilmeldt 19. Oct 12
Skrevet kl. 20:55

hej frederik, tak for svaret.

fedt at det køre for dig med hjemmesiden :)

men umiddelbart tænker jeg at der er så mange webshops, at det bare ville koste, men selvfølgelig med den rigtige ide, og et godt brand så skal det nok fungere.

hvordan står den til mht. overskud ? . har i det? :)

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 21:21

karger:

hej frederik, tak for svaret.

fedt at det køre for dig med hjemmesiden :)

men umiddelbart tænker jeg at der er så mange webshops, at det bare ville koste, men selvfølgelig med den rigtige ide, og et godt brand så skal det nok fungere.

hvordan står den til mht. overskud ? . har i det? :)

Overskuddet vil jeg af gode grunde ikke ud med her. Det er klart det går langsomt pt., da vi ikke engang har været kørende i en måned. Men det skal nok gå, vi føler i hvert fald at der er et potentiale i det :)

Webshops koster selvfølgelig lidt, det kunne være affiliate marketing kunne være en mulighed? Det er der da flere der tjener en kækkelig løn på :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)