Jeg har startet en ny hjemmeside op, der hedder Gætprisen.dk. På Gætprisen.dk kan brugere vinde produkter og services ved gætte på deres priser. Det er en hemmeligholdt tilbudspris, som brugerne gætte. Når konkurrencen er afsluttet får alle brugere en mail, hvori den rigtige pris og selve tilbudet fremgår.
Brugere:
Jeg søger nye brugere til siden, så hvis du synes det kunne være sjovt at gætte priser og vinde produkter og services, så opret dig helt gratis nu. Husk på at der er ekstra god chance for at vinde lige nu, da siden som sagt lige er startet op.
Virksomheder:
Jeg søger virksomheder til at oprette konkurrencer. Gætprisen.dk tilbyder flere former for reklame samlet i et. Få dit tilbud direkte ud til brugere, der er interesseret i dit produkt. Du får også flere besøgende på din hjemmeside, da de fleste jo vil gå ind og lede efter den nuværende pris på produktet, når de forsøger at gætte tilbudsprisen. Du får også mange andre fordele, som jeg gerne sender en mail om, hvis du er interesseret. Send mig en mail på info@gaetprisen.dk hvis du vil vide mere. Du kan også læse mere her.
jeg savner nogle kontakt info på kontakt siden navn og adresse og især cvr nummer ville styre sidens troværdighed
få jeres cvr nummer i fodnoten på siden
kontakt formular på kontakt siden også klart en fordel.
jeg synes siden genereelt er en pæn hjemmeside i har fået lavet
Tak for input Mikael. Jeg har allerede lavet et par af ændringerne, og jeg vil tage resten med i mine overvejelser til næste gang siden skal modificeres.
Vi kører i øvrigt i øjeblikket en julekampagne, hvor vi tilbyder 2000 gratis visninger af dit banner, hvis du opretter en konkurrence på Gætprisen.dk inden den 20. november.
Men til Jer aminobrugere, vil jeg gerne tilbyde hele 3500 gratis sidevisninger i stedet for de 2000. Du skal bare skrive "Amino banner" i den mail du sender til info@gaetprisen.dk
det er et fedt tilbud, men jeg kan ikke rigtigt finde på noget tekst som folk ville synes det var sjovt at vinde hehe.. de fleste går nok efter produkter de kan føle på :)
det er et fedt tilbud, men jeg kan ikke rigtigt finde på noget tekst som folk ville synes det var sjovt at vinde hehe.. de fleste går nok efter produkter de kan føle på :)
Hej Pernille.
Vi har blandt andet haft services som rengørring på Gætprisen.dk, så det er ikke kun produktet, som man kan føle på, der kan være i nye konkurrencer på Gætprisen.dk. Men ja, der er selvfølgelig nogle produkter, der er mere egnede end andre.