Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor opbevarer jeg mit varelager og hvordan sikrer jeg det?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg går og overvejer at starte min egen webshop. Jeg vil sælge armbåndsure til en stykpris fra 1000-3000 kr. i udsalgspris. Jeg forventer indledningsvist at have et forholdsvist begrænset varelager, hvorfor jeg naivt havde planer om at opbevare det herhjemme. Problemet er dog, at selv et lille varelager løber op i værdi og forsikringsselskaberne selvfølgelig vil have, at min lejlighed bliver sikret ordentligt. Når jeg kigger på kravene til sikring, er jeg dog ikke sikker på, at det er realistisk at lave disse ændringer herhjemme.

Er der nogen der har gode erfaringer med opbevaring og sikring af et mindre varelager, med en værdi der alligevel løber op. Og hvis ja, hvordan har i så derefter valgt at forsikre det?

Venlige hilsner

Simon.

Fra Skejby
Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 41
Fra  www.nojob.com Skrevet kl. 09:49

Jeg ved at der er flere websider der bruger Boxit som lager. Jeg mener også at de forsikrer indholdet i deres rum, og det er ret billigt at have ting opbevaret der.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 11. May 07
Indlæg ialt: 13
Fra  City Self-Storage Skrevet kl. 12:30

Hej Simon,

Vi er en opbevaringsvirksomhed der tilbyder Self-Storage (ligesom boxit). Hvor hører du til rent geografisk? Vi har afdelinger i og omkring København og en enkelt i Odense. Det kunne jo være smart at tage udgangspunkt i hvor du bor og så finde noget tæt på så du har let adgang.

Vi tilbyder også forsikring til vores kunder, så afhængig af hvor høj en sum vi snakker kan jeg give en konkret pris. (det kan også afhænge af geografi).

Lad mig høre nærmere så vil jeg give dig et tilbud du kan overveje.

MVH

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:23

Hej begge to.

Tak for svar :-) Det er helt sikkert denne type opbevaring jeg ledte efter. Jeg er ikke helt klar til at sætte i værk endnu, men nu har jeg da en idé om sted og pris :-)

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 18:29

Hej, hvis du starter op hjemme, kan du lave en "skal sikring"
Dvs. at i stedet for at sikre hele huset/ lejligheden, kan du nøjes med at sikre det rum, hvor tingene opbevares.
Evt. kan du nojes med at sikre et skab/ bruge et pengeskab.

Din største udfordring er nok, at forsikringen vil kræve alarm. Men måske er du heldig, at de vil sikre dig uden alarm, så længe der er tale om et begrænset lager, og dermed ikke så høj værdi.

Jeg ville nok, hvis det var muligt, finde et brugt pengeskab, og så spare forsikring og alarm i starten.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)