Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TravelWaker

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 12. Sep 12
Indlæg ialt: 21
Fra  Kodoma I/S Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino.dk

Jeg skriver dette indlæg, grundet at ønsker at dele mine erfaringer med jer.
Jeg har ikke kommenteret noget herinde, men søgt en hel masse og lært rigtig meget gennem denne hjemmeside - nu skal der gives igen!

Jeg har udviklet en iPhone applikation, helt uden at kode noget af det selv.
Dvs. at jeg egentligt udelukkende havde en idé, men ikke den fjerneste anelse om hvordan jeg skulle få den ud i livet.

Jeg abonnerer på Timonthy Ferris' newsletter som VIRKELIG kan anbefales, han er alt for nice.. Tjek også hans bøger ud, der er så meget guf!

Måden jeg fik min iPhone app lavet på, var igennem hjemmesiden www.elance.com,  hvor man kan finde individuelle udviklere eller sågar firmaer til at kode ens idéer. Det kan være alt lige fra en iPhone applikation, hjemmesider til avanceret spil og programmer. Der er et hav af dygtige udvikler.

Hjemmesiden er meget enkel og mit bedste råd er at gå derind selv og lære den at kende, det kan man på under 30 minutter. 

Min egen iPhone app er ikke udkommet endnu, den er ved at blive undersøgt af Apple. De kører en slags kvalitetstest på alle apps der skal i AppStore. Egentligt meget smart, men også en tidskrævende process.

Håber i kan få gavn af www.elance.com - det er fandme smart.. 

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 00:15
Hej Emil,

1. Hvad kan dit program?

2. Er du på nogen måder relareret til Michelle Pfeiffer? :D

3. Kommer det ud til Android også på et tidspunkt?

4. Har du betalt for det, eller er det planen at du vil dele overskuddet med udvikleren?

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Sep 12
Fra  Kodoma I/S Skrevet kl. 00:29

1. Min app kan er et GPS-baseret vækkeur. Lad os sige du skal til København og tager toget, du vil egentligt gerne sove fordi det er en lang og kedelig tur. Normalt sætter man sit vækkeur til at ringe klokken det og det, men det bliver bare ubrugeligt hvis nu toget er forsinket.. Generelt er tiderne for offentlig transport i Danmark ret upræcise.. I stedet for dette, kan du i min iPhone app indtaste (eksempelvis) Københavns Hovedbanegård og så vælge hvor mange meter du vil vækkes før den destination. Så kan du fx blive vækket 4 kilometer før og komme sikkert i mål :D

2. Desværre :(

3. Det gør den helt sikkert! :D

4. Jeg betalte med fixed price, hvilket vil sige at vi aftalte en pris for hele projektet inden det blev sat igang. 

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 00:37
Haha :D hvor er det genialt fundet på...! :D

- Bare man kunne sætte den til at afspille en alarm, når konen, en af kæresterne, eller chefen kom inden for 50 meters radius...! :D Det ville hurtigt gå hen og blive en best-seller...! :D jeg trademarker lige ideen...! :D

Held og lykke med appen! :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:12

Superfed app! 

Jeg har tit haft brug for den funktion i min telefon XD Vågner ofte af alarmen alt for længe før min station pga. forsinkelser.

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Sep 12
Fra  Kodoma I/S Skrevet kl. 07:59
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)