Hej Aminoer Jeg skal bruge et lager fra omkring den 20. November til at opbevare nogle produkter som jeg har importeret fra Kina. Disse fylder 23 m3. Halvdelen skal være opbevaret til den 23/1. Herefter vil det resterende (omkring 14 m3) blive opbevaret til omkring april. Beskrivelse af produkterne findes her: http://twob.dk/Produkter.html
Idet varerne ikke er så meget værd, tænker jeg på omkring 200-300 kroner/mdr inkl. forsikring. Lageret skal helst være i københavn eller på sjælland.
Jeg glæder mig til at hører fra dig. Venligst skriv tilbuddet til nedenstående mail: twob@twob.dk eller ring til 22 61 62 53
Mvh
Beway Bakir twoB |
Hej Beway,
Nu kan jeg jo ikke tale på alles vegne men du får svært ved at finde noget plads til den ønskede pris hvis det ska være hos en opbevaringsvirksomhed. Så skal du være heldig at der er en Amino med et større lager der vil tjene lidt penge på at leje dig et hjørne...
Jeg vil gerne sende dig et tilbud, men hvor meget kan varerne stables? Vores priser er baseret på hvor mange m2 du lejer og her er det afgørende at vide hvor højt det kan stables....
/Martin