Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke bøger inspirerer jer?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 24
Fra  Azur Media Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften kære aminoer!

Når I skal have tanket motivation, ideér og gå-på-mod - hvad læser i så?

Jeg synes, at Anthony Robbins mange bidrag lyder som en stor inspiration. På den anden side lyder Tim Ferris' utraditionelle bud sammen med mr. Aminos bidrag også som spændende løsninger, der kan skubbe til den traditionelle tankegang.

Hvad er jeres favorit indenfor 'iværksætter' genren? 

God aften!

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 21:43

Emil Byskov:

Hvad er jeres favorit indenfor 'iværksætter' genren? 

Hej Emil,

Min nye favorit er Jesper Buchs nye bog ''Kick-Ass - Fra kælder til milliard''. Den er utrolig inspirerende. Den giver samtidig et godt indblik i, hvor hårdt det er at være iværksætter.

God aften.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:07

Læser ikke kun indefor iværksætter genren men generelt alt om business, selvudvikling, træning, nutrition,  deruoder er artikler over nettet rigtig gode samt audiobooks dvd'er  af Brian Tracy eksempelvis virkelig godt

Men jeg har et mål om at læse masser af bøger

Lige nu er jeg i gang med 

The Fountainhead af Ayn Rand

(2010) Be excellent at anything også forfatter til (The Power of full engagement) af Tony Schwartz, Jean Gomes og Catherine McCarthy

Mastery af George Leonard

Start up af Liz Jackson og Mich Spain

Convict Conditioning 1

Convict Conditioning 2

Derudover er der mange andre bøger jeg skal læse i fremtiden.

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 23:58

Emil Byskov:
Når I skal have tanket motivation, ideér og gå-på-mod - hvad læser i så?

• Alt af Seth Godin - hans blog er kilde til løbende inspiration 
  • "Founders at work"   
  • Steve Jobs biografi

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 00:08

Hejsa.

Personligt, kan jeg rigtig godt lide "Magtens korridor" af Jesper Øhlenschlæger.

Jeg er ikke helt færdig, men den har indtil nu fanget min interesse. Dejligt med en ærlig 360 graders fortælling om både op og nedture Yes

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 00:10

Hvis man er kvinde (og det ved jeg godt at du ikke er), vil jeg anbefale "Præstations fælden - overlevelsesguide for præstationsprinsesser". Det er en gennemarbejdet bog med gode faglige argumenter - bestemt en tankevækkende bog for os kvinder.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 24
Fra  Azur Media Skrevet kl. 11:25

Tak, for de mange bud!

Jeg havde også stærkt overvejet Jesper Buch nye bog - har hørt meget godt om den.

Nogen der har prøvet kræfter med Anthony Robbins?

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 11:33
Hej Emil,

Det er da helt klart "En Ny Jord" fra Eckhart Tolle du skal læse!? :)) Den uden sammenligning bedste bog i min verden....!

Ps. Jeg har også læst Anthony Robbins efter anbefaling fra Mohammad Dadkah - Også amino-bruger... :) Han er kvik ham Anthony... Men det slår ikke Tolle....

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:51

Ej come on..

den mest inspirerende bog må da helt klart være Online Marketing: Den Røde Tråd! ;-)

Kan varmt anbefales! 

hehe

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:03

Jeg kan varmt anbefale : The Book of Five Rings skrevet af Miyamoto Musashi en samurai fra japan der levede for ca 500 år siden. Han blev berømt fordi han var så dygtigt med et sværd. Han rejste rundt i landet for at kæmpe mod andre samuraier for at finde frem til hvem der var bedst, hvilket var normalt den gang. Han dræbte sin første modstander i kamp som 13 årig, og han nåede at kæmpe mod, og dræbe over 60 modstandere inden han i en alder af omkring 30 gik på pension.

Han har efterfølgende skrevet bogen som er hans syn på verden og kamp, og om hvordan man mentalt overkommer modstand og finder vejen til sejr både mentalt og fysisk.

Bogen har fået lidt af en cult status hos børsmæglere samt diverse finansfolk, og bruges også af millitær strategigere fordi indholdet stadig er relevant.  

Super bog, og helt klart en motivator der kan give et spark i r....

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)