Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adwords til Webshops med produkt- og kategorispecifikke annoncer - Bliv klar til Julesalget!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Google Adwords til Webshops med produkt- og kategorispecifikke annoncer - bliv klar til Julesalget! Det er ikke for sent, men I skal igang nu!

Begrænset tilbud! Gælder kun til og med 31. oktober.

Når julesalget for alvor begynder, handler det om at blive fundet på Google! De fleste webshops har deres bedste salgsperiode op til jul, og her handler det om at blive fundet på en kampagne, der til fulde, er klar til at konvertere kliks til køb med en lav pris pr. konvertering!

Hvis I har mere end 100 produkter, er systemer til opsætning og optimering et must. Især når der skal laves produktspecifikke annoncer med fx. daglig prisopdatering i annoncerne. Vi har systemerne til opsætning, opdatering og optimering, som gør det muligt at lave en opsætning til denne ekstra lave tilbudspris!

Vi tilbyder her den Ultimative Adwords-pakke til Webshops!
Pris: 3000kr i opstart. (Normalpris 10.000kr)
Månedlig pris: 3000kr
Ingen binding


Hvad får i?

En komplet avanceret opsætning indeholdende:

-  Op til 10.000 produkter

-  Brand specifikke annoncer

-  Kategori specifikke annoncer

-  Produkt specifikke annoncer med daglig opdatering af fx priser, leveringstider og lign.

-  Opdatering i forhold til nye, slettede og ændrede produkter i jeres Webshop.

-  Optimering i forhold til fortjeneste, på produkt, brand eller kategori niveau. Så I tjener penge på jeres kampagne.

-  Opsætning af XML feed fra jeres nuværende shop. Hvis I ikke allerede har et XML feed, så opsætter vi ét, der dagligt scraper jeres website for prisændringer, nye produkter og lignende.

Hvordan kan vi gøre det så billigt?
Efter lang tids udvikling har vi nu forbedret vores systemer så meget, at de kan klare endnu flere opgaver hurtigere og mere effektivt end før. Dette betyder ikke at alt er automatiseret, der er altid manuel opsætning og stadig en del timers arbejde forbundet hermed.*

Hvad gør vi inden vi kan komme igang?
Vi opsætter sammen et mål for kampagnen. Inden opstart skal vi have styr på bl.a. ROAS-mål, konverteringsmål, budgetter, udformning af annoncer, opdatering af priser og XML-feed. Vi tager os af det meste, men nogle af informationerne skal vi bruge fra jer.


Hvis I er interesseret og vil hurtigt i gang, så send en mail på: Kim@adjustmarketing.dk eller send en PM

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for henvendelserne :) Vi er stadig interesseret i flere der kunne tænke sig at høre mere om ovenstående tilbud eller benytte sig af det :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)