Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføreing - banner - søgemaskineoptimering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen

Jeg her netop startet www.studieogelevjob.dk men mangler nogle steder at få mit banner 468 x 60 smidt ud, så kender du et godt og billigt sted, så skriv endelig.

Jeg søger også en der har styr på søgemaskineoptimering.

Venlig hilsen

Kenneth Rasmusen

Studieogelevjob.dk

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 12:17
Hej Kenneth.

God ide.
For hvad det er værd :
Du må da gerne komme med i min banner-karussel u. b. indtil Jul.
(ingen flash) Hvis det har nogen interesse, så send en mail med stien til dit banner

Mvh.

Tilmeldt 13. Apr 06
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 01:08
Hver gang jeg vil bruge et link på din side, så bliver foreslås det at jeg installerer en tyrkisk sprogpakke . . ?

:-(

Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 10:27
Har sendt dig en PB.
Fra København
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 00:15
Der er flere problemer med din side, for det første er den ret tung (425kb) det kan sagtens betyde at besøgende mister toldmodigheden, og for det andet er den over hovedet ikke optimeret til søgemaskinerne, tværtimod er der lagt flere hindringer ind i både metatags og link struktur der gør det meget svært for din side at blive fundet.

Det virker heller ikke som om du har gjort dig klart hvilke søgeord du gerne vil findes på, det var nok et godt sted at starte. Det eneste sted jeg kan se der linker til din side er dine egne indlæg her på amino, og der er det kun med domænenavnet som ankertekst.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)