Hej Som jeg allerede midt i september annoncerede, vil jeg trække stikket ud til Amino! Det sker på fredag. Jeg har fået en masse gode råd, har selv givet en del og er blevet meget klogere - og i det hele taget har jeg hygget mig herinde. Nu er det dog blevet tid til at fokusere på andet. Tak til Jer alle herinde, som jeg har modtaget råd og svar fra. Skulle jeg have efterladt et positivt indtryk, er I naturligvis velkomne til at kontakte mig enten telefonisk på 61 28 83 84 eller pr. mail på info@fokus-danmark.dk. I er altid velkomne til at komme med spørgsmål omkring bogføring og regnskab, og mangler I noget sparring omkring opstart eller udvikling af Jeres virksomhed, er I også meget velkomne. Som ekstern bogholder får man et godt indblik i mange forskellige regnskaber og måder at gøre tingene på. Ingen spørgsmål er for dumme og jeg skal svare efter bedste evne. Hvis evnerne ikke rækker, må I nøjes... Jeg giver kun svar, som jeg er 100% sikker på. Kan I have det godt. Michael |
Vi kommer til at savne dig Fokus. Kan vi høre grunden til at du trækker stikket helt ud ?
Pøj pøji fremtiden, og tak for alt..