Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Udvikler vil levere custom løsning i stedet for Magento!

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Chris Friis Aabenhuus:
Han skriver nu, at selve designværktøjet (skjortedesigneren) ikke vil køre så godt/hurtigt i Magento som en custom/PHP, men at han godt kan lave det i Magento, - han fraråder det dog?

Som jeg forstår det du skal have lavet (og nu har jeg kun været programmør i 14 år) så er det lige meget hvilket system skjortedesigneren bliver lavet til hvis han laver den rigtigt og termen rigtigt kan betyde mange ting. Men jeg ser den som værende en selvstændig del der blot er koblet op på Magentoen. Men spørgsmålet er om han vil kode en helt ny shop til dig eller om I har misforstået hinanden.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 10:32
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:38

Chris Friis Aabenhuus:
Du kan se lidt af opbygningen her (det er ikke færdigt), - men han holder fast i, at Magento vil være langsomt, - og væsentlig langsommere end en custom PHP:

Så har han lavet det forkert... Magentoen har slet ikke noget med det at gøre da Magentoen først skal bruges når skjorten ER designet færdigt. I Magentoen får du jo rigtigt mange andre værktøjer i forbindelse med varer og kunder - vil han så også lave det?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Skrevet kl. 10:43

Hmmm, - der mistede du mig.

Han skriver, at han gerne tilknytter det Magento, når det er færdigt, og at det faktisk er nemmere for ham. Han mener dog ikke, at det vil køre så godt som i en custom PHP løsning og anbefaler derfor dét....

Vi har aftalt, at han skal integrere e-conomic, GLS samt quickpay, - det har han accepteret.

Mvh
Chris

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:48

Chris Friis Aabenhuus:
Han skriver, at han gerne tilknytter det Magento, når det er færdigt, og at det faktisk er nemmere for ham. Han mener dog ikke, at det vil køre så godt som i en custom PHP løsning og anbefaler derfor dét....

jamen hvad vil du få i en custom løsning?

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Skrevet kl. 10:53

Ifølge ham de samme funktioner?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:58

Chris Friis Aabenhuus:

Jeg er forbløffet.... jeg aner ikke hvad jeg skal sige nu.... jeg vil meget gerne se det oplæg du har fra ham hvis du kan sende det på min mail? Fordi for mig lyder det som en programmør der ikke rigtigt ved hvad det er han sidder med.

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 11:03

Chris Friis Aabenhuus:

Hvis du ser på Magento som løsning, så har det tusindevis af funktioner - at han påstår de samme funktioner er meget optimistisk.

Alle de grundlæggende funktioner vil han sikker sagtens nemt kunne lave i en custom shop. Men du skal også tænker på fremtiden. Lad os antage at du tage mod hans tilbud om at lave det hele i en custom løsning.

Din forretning bliver en succes, og om 3 år skal du udvide med nogle nye funktioner. Ham der har lavet custom løsningen for dig, har i mellemtiden fået en ny karriere hvor han er bundet af en klausul der gør han ikke kan hjælpe dig længere - eller han har ikke tid til at hjælpe dig mere.

Nu står du med en customløsning du skal videre udvikle, men ham der har lavet den står ikke længere til rådighed. Dvs. du skal have en ny udvikler til først at forstå din løsning før han kan arbejde videre med den.

Ved Magento er "kernen" kendt af mange, og derfor vil det være nemt at finde nogle der kan samle bolden op.

Så for din fremtids skyld, så vil jeg anbefale dig at holde fast i en Magento løsning.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 11:13

Chris Friis Aabenhuus:
at han har udviklet den som "custom made" i PHP

Hvilken del er det han har Custom Made ?

Jeg har svært ved at forstå om det skulle være hele shoppen der er custom made. Det virker mere sandsynligt om det er din specielle produkt konfigurator der er custom made. 

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 11:16

Anders Skovsende:
Hvis du ser på Magento som løsning, så har det tusindevis af funktioner - at han påstår de samme funktioner er meget optimistisk

Det er en super cool produkt konfigurator! - jeg har ikke set en tilsvarende i magento andre steder.

Men det laver man altså ikke bare ved at bruge magneto core code...

Jeg aner ikke hvem din leverandør eller udvikler er. men tror tråden her flamer en uskyldig...

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)