Hej alle. Jeg er ved at få udarbejdet en webshop, og jeg havde bedt om at få den udviklet i Magento, da jeg har fået indtryk af, at det er en god platform, da der er mange udviklere, - og mange plugins som f.eks. e-conomic, GLS, Quickpay mv. Nu fortæller han mig så, at han har udviklet den som "custom made" i PHP, da der bl.a. er et meget omfattende/detaljeret designmodul med løbende preview af en skjorte. Jeg er ny i det her webshop halløj, så det er vigtigt for mig, at siden efterfølgende er nem at vedligeholde/opdatere, samt at den snakker 100 % sammen med e-conomic, GLS, Qickpay osv, så fakturaer bogføres automatisk, pakkelabels oprettes automatisk osv. osv. Kan en custom løsning lave det som en Magento kan, - eller skal jeg holde fast i, at den skal leveres som Magento. Pleeeeease hjælp mig, kyndige Amino-folk. Mvh |
Magento giver dig masser af muligheder i forhold til udvidelser, og sikrer dig uafhængighed af udvikleren. Der kan være fordele i custom made. Jeg vil dog sige at du skal stå fast på aftalen og få det lavet i Magento.