Hej alle, Jeg er spritny på dette forum, men det ser utrolig spændene ud, håber der er nogle der vil komme med nogle input Jeg har 2 netbutikker som sælger alt i el og vvs artikler, jeg har i ca. 10 mdr. forsøgt at komme ind på markedet, men det er svært, meget svært. Jeg har forsøgt mange ting bla. adwords, banner reklamer osv. har brugt ca. kr.30.000 på det er penge som aldrig er kommet hjem Mit problem er at jeg er oppe mod de store billigvvs, lavprisvvs osv. navne som mange selvbyggere og husejere kender, det gør det utroligt svært. Desuden ved jeg godt at jeg er svær at finde på nettet Jeg har prøvet at sænke mine priser, så jeg klart er billigst på stort set alt, men det giver ikke flere kunder næsten tvært imod, og jeg kan jo heller ikke leve af bare at flytte varer uden fortjeneste. Jeg har nogle kunder der køber direkte i butikken, men også nogle der ringer/mailer for et tilbud på større ordrer, og så ender det med at prisen bliver presset i bund, og at jeg enten sælger til mine indkøbspriser, eller med meget lille fortjeneste.(bare for at få en ordre) Jeg har stort set opgivet at få en rimelig forretning til at køre på nettet, men ser muligheder i at focusere på lokalområdet. Her vil jeg kunne tilbyde kunderne at de kan afhente deres varer gratis på min adresse, så kunden sparer leveringsomkostningerne, få en personlig service og rådgivning, samt strakslevering hvis der er en kunde der akut mangler nogle bestemte varer. Jeg kunne også godt tænke mig at levere f.eks pærer og lyskilder til butikkerne i lokalområdet (hundige storcenter, Greve center, City 2, Rødovre centrum, Glostrup center, Ishøj center) ja her er 1.000 vis af butikker, som bruger 10.000 vis af spotpærer, men jeg har prøvet at kontakte nogle butikker, men uden held, hvorfor? mine priser er tiptop, og de vil i mange tilfælde spare flere tusende kr.(i forhold til deres nuværende aftale) samt få en rigtig fin service. En anden mulighed var at levere til komunerne i lokalområdet, men er her mødt med en lukket dør om at der er indgået aftaler!!! Hvad syntes i jeg skal gøre? Er der noget galt med min netbutik? Mvh Klaus Lykke Skov |
På det tidspunkt hvor jeg kiggede på dine sider, virkede det hele meget trægt. Hvis det gør det til daglig, så vil brugerne nok forlade sitet.
I internetsammenhæng kan du starte med at få tildelt siderne noget relevant titelindhold istedet for "forside" etc.
Prøv f.eks. med et titelindhold som "billig vvs" og "vvs online".
Mange af de META værdier i "HEAD-delen" er overflødige.
Hvis det var mig, ville jeg tilføje noget relevant tekst på bl.a. forsiden.
Menuen i venstre side er ikke særlig søgemaskinevenlig. De sider jeg prøvede var ikke fundet af Google.
Som det vigtigste skal du prøve at skabe nogle links til din side. det er ikke let, men prøv anyway.
:-)