Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leksikon hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 347
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg skal til at starte et nyt projekt, hvor jeg skulle lave en online leksikon - ordbog.
Den skal være opdelt både mht bogstaver og temaer. Der udover er der selvfølgelig søgefunktion.

Spørsmålet er hvilket system I anbefaler at jeg bygger hjemmesiden med og kan I anbefale et tema til dette brug. Det skal siges, at systemet skal være meget nem at bruge for en amatør som mig :-)...

Tak på forhånd

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 19:25
Hej Rådgivende,

Hvis det skal være rigtig godt... Og præcist som du gerne vil have det, så lyder det næsten som noget der skal kodes fra bunden af? :)

- Skal det være sådan så at andre brugere kan skrive til leksikonet eller? - Lidt a la wiki? :)

For hvor skal alt indholdet ellers komme fra? - vil du selv skrive det hele? :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 20:06

Jep.. Det er fra mig af.... :-)

Bruger / besøgende må komme må forslag til ord der mangler eller hvis de er uenig med et ordopslag via en kontaktform....

Det kan også være, at den skulle kodes fra bunden af og hvis der ikke er andre løsning, må så blive det..

Tak for dit indlæg.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 23:39

Der er ikke andre som kan hjælpe eller have et andet forslag?

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 10:28

Den får lige en chance til, med håb at der flere der ser indlægget.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:31

Du kan sagtens bruge et CMS eller få det kodet fra bunden. Det kommer meget an på hvad du er til.

Det du ønsker er forholdsvis simpelt at lave.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 10:35

Ja men mener du at Wordpress er god til det og kan jeg i princippet bruge hvilket som helst theme?

Jeg er virkelig på bar bund når vi taler web halløj...Det er ikke mig der kommer til at lave siden, når tiden kommer og køber mig til det, men jeg vil gerne have basis viden...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:38

Rådgivende ingeniør:
Ja men mener du at Wordpress er god til det og kan jeg i princippet bruge hvilket som helst theme?

Wordpress kan godt bruges til det og ang. theme så er det mere op til hvordan det er stykket sammen.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)