Hej |
Leksikon hjemmeside
- 1
Hvis det skal være rigtig godt... Og præcist som du gerne vil have det, så lyder det næsten som noget der skal kodes fra bunden af? :) - Skal det være sådan så at andre brugere kan skrive til leksikonet eller? - Lidt a la wiki? :) For hvor skal alt indholdet ellers komme fra? - vil du selv skrive det hele? :) Vh. Mehmet |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Der er ikke andre som kan hjælpe eller have et andet forslag? |
Den får lige en chance til, med håb at der flere der ser indlægget. |
Du kan sagtens bruge et CMS eller få det kodet fra bunden. Det kommer meget an på hvad du er til. Det du ønsker er forholdsvis simpelt at lave. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Ja men mener du at Wordpress er god til det og kan jeg i princippet bruge hvilket som helst theme? Jeg er virkelig på bar bund når vi taler web halløj...Det er ikke mig der kommer til at lave siden, når tiden kommer og køber mig til det, men jeg vil gerne have basis viden... |
Wordpress kan godt bruges til det og ang. theme så er det mere op til hvordan det er stykket sammen. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Tak for svarene Niels. |