Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med google Adsense oprettelse

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg prøver gang på gang, at tilmelde mig værktøjet google adsense for, at kunne placere annoncer på mit website. Hver gang jeg ansøger dem får jeg dog bare dette svar: "Tak for din interesse i Google AdSense. Efter at have gennemgået din ansøgning kan vi desværre ikke give dig adgang til AdSense i øjeblikket. Din ansøgning blev afvist af nedenstående årsager.Problemer: Vi kan ikke gennemgå dit websted.." 

Det forstår jeg ikke. Jeg har prøvet, at skrive min url med www. http://www og uden noget "foran" selve adressen til mit site.

Jeg vil helst ikke linke til min hjemmeside, da den ikke er helt færdig endnu, men jeg kan afsløre, at der ikke står noget/særlig meget tekst på forsiden, der er bygget op omkring billeder. Jeg har dog allerede skrevet et indlæg

Er der en der sidder på en mulig løsning? 
Mvh. Gustav - Ha' en go' dag  

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 18:19

Hvis du vil have en simpel måde, at "snyde" dig til adsense, så gå ind på www.blogspot.com og opret dig, og skriv 2-3 artikler som linker til din side (Så er der også lidt SEO). Så igennem der opretter du din Adsense, fordi så godkender de den. Det var sådan jeg fik min Adsense konto igang ;)

God mandag!

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 12:25

Vil google ikke kunne spore, at klikkene ikke kommer fra min "falske" blog fra blogspot, men fra min hjemmeside, der har en helt anden URL?

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 77
Fra  Ehook.dk Skrevet kl. 12:41

Jeg mener bestemt du ikke bare kun kan nøjes med 1 indlæg og almindeligt standard tema. Hvis det ligner en side som du har tænkt dig at gøre noget ud, så bliver det ikke noget problem at få den godkendt.

Få hjælp til SEO, Analytics, Wordpress og mere synlighed online hos Ehook.dk. Gratis SEO rapport til dit website / webshop!

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 12:44

Okay. Nu er det godt nok heller ikke et standard tema, men jeg vil arbejde på nogle flere indlæg.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 77
Fra  Ehook.dk Skrevet kl. 12:47

4-5 indlæg helst :-)

Få hjælp til SEO, Analytics, Wordpress og mere synlighed online hos Ehook.dk. Gratis SEO rapport til dit website / webshop!

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 19:05

Gustav Gade:

Vil google ikke kunne spore, at klikkene ikke kommer fra min "falske" blog fra blogspot, men fra min hjemmeside, der har en helt anden URL?

Det er det gode ved Google, du må bruge din Google adsense hvor du vil, når du vil. (Hvis du vel og mærket har tilladelse til at smide din reklame på givent sted).

Det er ikke ulovligt at have reklamer på andre sider, end den som du i starten er godkendt til at reklamere på. Den første side skal bare kunne indekseret korrekt, da Google vil forhindre at du laver spam sider :)

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)