Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på affiliate site

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Aminoer.

Jeg har brugt rimelig lang tid på et af mine første rigtige affiliate sites, og vil rigtig gerne høre jeres mening om det. I behøver på ingen penge at skrive en hel roman om det, men blot jeres førstehåndsindtryk, samt evt. nogle ting som I synes er gode/dårlige.

Siden som der er tale om, handler om mode solbriller, hvor jeg prøver at hive noget kommision hjem, gennem et affiliateprogram fra smartguy/girl. Link: http://solbrillerfordig.dk/

Jeg takker på forhånd for din tid - det er sødt af dig!

Mvh,
Casper Jensen. 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Fundamentet virker til at være på plads, men jeg savner nogle billeder af solbrillerne hvilket jo er en meget vigtig del. Har Smartguy egentlig ikke også et feed hos tradedoubler? Så kan du gå igang med deres Adtool og lave nogle flotte prissammenligninger.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:
Fundamentet virker til at være på plads, men jeg savner nogle billeder af solbrillerne hvilket jo er en meget vigtig del. Har Smartguy egentlig ikke også et feed hos tradedoubler? Så kan du gå igang med deres Adtool og lave nogle flotte prissammenligninger.

Tak for svar, Erik!

 Du har helt ret i det med billederne. Jeg regner også med at jeg på et tidspunkt (når jeg har skrevet nok tekst til siden), at jeg tilføjer et billede eller to, til hver tekst. Infografikker er også noget jeg arbejder på.

Feed, Adtool - der stod jeg af.. Det er noget jeg lige må undersøge, for det lyder spændende! :-).

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

siden er okay

jeg havde dog lavet et banner med billedet i på siden

jeg savner lidt billeder på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad mener du med banner? Jeg er igang med udarbejdelsen af et par infogeafikker, og tilføjer os et par billeder til hver tekst, senere.

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes den ser meget fin ud. 
Du skriver fint, det er overskueligt.

Men flere billeder :) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Lorenzo Jensen:

Hvad mener du med banner? Jeg er igang med udarbejdelsen af et par infogeafikker, og tilføjer os et par billeder til hver tekst, senere.

det øverste på siden der havde jeg fået et flot billedet banner og det måtte gerne fylde mere ud oppe i toppen på siden altså hele sidens længde

lige nu fylder banner kun lidt i venstre side og er ikke billedet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville bruge en slider med billeder above the fold, da jeg tror mange er visuelt orienterede når de leder efter solbriller og når de ser din side uden billeder vil de umiddelbart nok bounce i høj grad.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:
Jeg ville bruge en slider med billeder above the fold, da jeg tror mange er visuelt orienterede når de leder efter solbriller og når de ser din side uden billeder vil de umiddelbart nok bounce i høj grad.

Det er faktisk noget jeg har prøvet at lave før, men hvordan jeg skal lave det, ved jeg desværre ikke. Jeg kan sagtens få en slider på forsiden, men ikke på de resterende sider :(

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)