Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsførings Økonom - Hvordan og hvorledes ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 109
Fra  www.adwise.dk Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino'er,

Jeg sidder her som nyuddannet Web-integrator, i den forbindelse har jeg jo tænkt over, hvad mit næste skridt bør være.

Da markedsføring i mange år, har været en af mine helt store passioner, og jeg altid har drømt om at blive selvstændig, er jeg nu fast besluttet på, at det skal være markedsførings økonom uddannelsen, der er mit næste skridt.

Men der er et par ting som jeg er lidt i tvivl om, og jeg synes at have svært ved at finde svaret på.

1: Er det overhovedet muligt for mig at blive optaget med mit Web-integrator bevis, hvis jeg også opfylder de specifikke adgangs krav, eller skal jeg ud i, at tage en hel hf ?

2: I tilfælde af at ovenstående er muligt, er der så mulighed for at tage lyn kurser i, "Virksomheds økonomi/ matematik niveau B", og "Engelsk niveau C", så jeg ikke behøver bruge hverken et halvt eller et helt år, på disse 2 fag ?

3: Hvilken uddannelses institution i københavn omegn, bør jeg tage uddannelsen på.

4: Vil jeg bliver rangeret lavere, ift. optagelse på baggrund af, at jeg ikke har en gymnasial uddannelse ?

Jeg er helt og aldeles klar over, at der er mange uddannelser, som er langt mere fyldestgørende, når man skal ud og finde job.

Men da jeg ikke har planer om at være evighedsstudent, og mest af alt ønsker nogle færdigheder, der gør mig i stand til at opstarte en virksomhed, og stå for den daglige drift, samt lære at analysere markeder, uafhængigt af brancher. Er min generelle forståelse at, denne uddannelse skulle, være en meget god grundbase. 

Hvis der er andet i synes jeg bør vide, inden jeg springer ud i det. Eller i kan anbefale andre uddannelser, der er ca. lige så lange, men mere relevante i ift. iværksætteri, må i endeligt sige til.

På forhånd 1000 tak for hjælpen og hav en fantastisk mandag ;)

Mick Hansen

Fra Valby
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 109
Fra  www.adwise.dk Skrevet kl. 20:56
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Bumper den lige, i håb om der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig :)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:05

Det ville være super relevant, hvis du kontaktede en af landets mange studievejledere.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)