Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Julesalg - hvordan fanger i kunderne

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

Nu hvor julen nærmer sig, syntes jeg at det er meget oplagt at høre hvordan i har tænkt jer, at fange de købsvillige besøgende ind på jeres side.

Jeg tænker umiddelbart Facebook annoncer og AdWords, eventuelt med en speciel landingpage, hvor man kan vise nogle gode juletilbud!

Hvilke strategier har i udtænkt jer :-)?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tvivler på, at du får ret mange til at dele deres markedsføringsstrategier på et online forum, hvor gud og hver mand kan læse med... For så ved konkurrenterne jo, hvad de skal gøre, for evt at overgå en, og så er det hele lidt spild af tid og ressourcer...

Men der er sikkert mange, som vil poste mange penge i forskellige markedsføringsformer...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Jeg tvivler på, at du får ret mange til at dele deres markedsføringsstrategier på et online forum, hvor gud og hver mand kan læse med... For så ved konkurrenterne jo, hvad de skal gøre, for evt at overgå en, og så er det hele lidt spild af tid og ressourcer...

Det kan du have ret i, men man kan altid håbe at nogle er friske på at dele Geeked

Tilmeldt 2. Sep 12
Indlæg ialt: 113
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man vil have ekstra fokus på nogle af sine produkter eller sin hjemmeside, kan man oprette en konkurrence hos gætprisen.dk.

Der når man ud til nye mulige kunder, og kan lave et særligt "juletilbud", hvis man har lyst.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

fange kunderne

bedre priser

bedre service

tilfreds kunderne

bedre markedsføring

bedste side med videoer med mere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København K
Tilmeldt 17. Aug 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Compost Marketing Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

altså. jeg syntes at den bedste måde at fange kunder ind på til jul er at lave en online julekalender. 

Dette kan faktisk gøres ret let og billigt med dit e-mail marketingsystem. Du/i kan evt. tage en snak med din udbyder. eller giv mig et kald, så kan vi snakke om mulighederne. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)