Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

e-conomic Langsom hvorfor

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor e-conomic er så langsom lige nu ? Kunne godt tænke mig at vide om de spare lidt for meget på deres server power eller om de har problemer ? 

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 13:50

I skrivende stund tager det 31 sek at bogføre en faktura og ca 4-5 min at lave en faktura

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 5
Fra  e-conomic International A/S Skrevet kl. 08:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Thomas

Det kan vi da hos e-conomic - vi havde nogen tekniske udfordringer på systemerne igår eftermiddags hvilket resulterede i både lange svartider og enkelte der oplevede at login på www.e-conomic,dk var helt utilgængeligt.

Vores teknikere har som altid taget de nødvendige ressourcer i brug og har løst problemstillingen i løbet af aftenen/natten og forhåbentligt og forventeligt oplever vi ikke mere til dette problem igen.

Beklager de gener vores udfordringer måtte have affødt - vi gør alt hvad vi kan for at minimere situationer som disse i fremtiden.

Du er velkommen til at kontakte os på info@e-conomic,dk eller 88204841 såfremt du oplever hastighedsproblemer i fremtiden - så kan vi enten afhjælpe eller orientere dig alt efter situationen.

Rigtig god dag.

Mvh

Lasse Bager

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)