Hvis du får fikset de ting, som de andre to kære aminoer skriver - Så har du altså et ret godt design lige der..! :) Det er pænt gennemført synes jeg..! :)
Jeg havde nok forsøgt med en gradient på den store røde bjælke foroven, og kategorierne i venstre side? :) Lidt a la det gradient som dine grønne læs mere knapper :) De billede set godt ud, hvis det blev gjort ordenligt...?
Men som sagt, så smid et link herinde, så vi f. eks kan se produktsiderne, forsiden, og check-out processen også? :) Den ris & ros du vil modtage vil være betydeligt mere detaljeret end det du får nu...
Gradient: En farveovergang. F. eks fra lys rød, til mørkere rød, og tilbage til lys rød igen.. :)
Vh. Mehmet
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Jeg ville dog ændre de grønne knapper på produkterne "Læs mere" til "læg i kurv" eller lignende. Alternativt lave to knapper, en til "læs mere" og en til "læg i kurv". Jo kortere vej der er til kassen, jo større er chancen for at du får salg.
Som andre skriver, bør du få læst korrektur på siden. Eksempelvis "bestselgere".
God vind med shoppen, ser super lækker ud!
Mvh.
Lars Thomsen
Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk.
Er enig med de andre om det grønne topbanner, at det er overflødigt, og at Læs mere knapperne burde ændres eller fjernes. Derudover nogle stavefejl og sådan.
Men designet passer perfekt til en webshop med maling. Thumbs up herfra.
Jeg blogger på AntonHoelstad.dk om digital markedsføring, herunder blandt andet om Google AdWords, SEO, affiliate marketing og Wordpress.
Jeg synes, det er en flot og professionel/troværdig udseende hjemmeside.
Jeg synes, den grønne header er ok, men som andre nævner, så vil den nok være mere effektiv, hvis du koger det lidt mere ned til måske bare én linie/slogen, som præcist, men kort beskriver, hvad du sælger/tilbyder.
Stavefejl og engelsk i footeren skal også rettes :-)