Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Varetags til smykker

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er,

Jeg skal til og i gang med min egen webshop, hvor jeg selv skal lave smykker og sælge dem. Jeg vil gerne have gjort opmærksom på, hvem der laver smykkerne ved at sætter varetags/mærker på smykkerne. Og til det vil jeg gerne have et tilbud fra dig, da jeg ikke selv ved hvordan man laver det eller har materialerne til det. Det skal også være billig styk pris, så giv gerne nogle bud på hvor meget i skal have for det.

Jeg har ikke helt bestemt hvor mange jeg skal bruge endnu, det kommer meget an på prisen hvor mange jeg bestiller hjem af gangen. Men jeg vil nok gerne bestille for 200 DKK inkl. MOMS.

Varetagsene er ret simple og skal bare have mit logo og eventuelt domæne navnet.

- Jeg ser meget frem til at høre fra jer!

Mvh,
Rasmus Nicolaisen 

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 08:53

Har lige et billede af hvordan sådan nogle tags kan se ud :-)

Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 232
Fra  GET LABELS ApS Skrevet kl. 09:55

Hej Rasmus,

Vi har netop lavet hang-tags til 2 smykkefirmaer. Men dit beløber desværre urealistisk. Hvis du skal bruge en karton, du skal trykke/printe og du skal enten udstanse eller skære kan det slet ikke lade sig gøre.

Du skal sandsynligvis bestille for 2.000 kr. for at få en fornuftig pris pr stk.

Alternativt finder du noget karton og laver de første selv med blot et hul og så firkantede.

MVH Bjarne

GET LABELS ApS

MVH Bjarne Høed Jensen - GET LABELS ApS

www.getlabels.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)