Hej ! :) Mit navn er Nadia Horn, og jeg har lige erhvervet mig mit første job som skribent for en hjemmeside kaldet ferie.nu, men jeg er meget i tvivl om, hvordan man som skribent sætter sin løn - her foregår det jo i forhold til antal ord? Jeg afsluttede min studentereksamen med 12 i dansk og har altid skrevet alt fra noveller til "for sjov-artikler" til min gamle hjemmeside - altså ren og skær hobby. Dog er dette mit første "officielle" skribentjob, og min opgave lyder på at skrive seorejseartikler.. Fik det ved at sende en prøveartikel afsted, så de kunne se, hvad jeg egentlig duede til. Jeg har søgt lidt rundt, men kan ikke rigtig finde noget om løn? Jeg vil sætte stor pris på, hvis en der selv er inden for emnet - både faglært og ufaglært, vil give lidt vejledning, så jeg kan danne mig et overblik over, hvor prisniveauet ligger:) Tak på forhånd! Mvh Nadia |
Hej nadia
Tillykke med dit nye job ;-)
Men det er rigtig svært at svare på dit spørgsmål, da der er rigtig mange om buddet der også kan skrive seo artikler, fra 15 øre pr ord, så hvis du skal længere op i løn, skal du nok skrive nogle mere dybdegående artikler.
Håber det hjalp lidt ;-)
Kan se du er fra Aalborg ? Har du evt mod på noget mere skriveri ?;-)
Smid mig lige en pm;-)