Tja :D Vi fik 2 pladsen.. Er glad for Thomas fik 1. pladsen :) Ved han virkelig har arbejdet for det, han hjalp mig med et andet projekt jeg selv havde, han er virkelig en super dygtig iværksætter, og er sarah/direktør/kæresten også. Og så er de vildt flinke :D Go Thomas :)
Men en 2. plads og så til DM :D - Tak for kampen ;D
- Fik I mange sikre kunder eller var det bare sådan nogle af de nitter der som siger "jaaja, vi kontakter jer senere DET LOVER VI" - Damn.. de er altså øv
Dato: 2/24/2006 11:05:16 PM Forfatter: Patrick Petersen
- Fik I mange sikre kunder eller var det bare sådan nogle af de nitter der som siger ''jaaja, vi kontakter jer senere DET LOVER VI'' - Damn.. de er altså øv
Svært at svare på, kan havde været begge dele.
Held og lykke til DM!
Husk nu at udnyt titlen som nr. 2 amtsmester og få noget PR.
Jeps :) Det var sgu fint nok. Tror de andre var lidt øv over det var Thomas som vandt fordi de intet salg har haft, og stadig er i første del af virksomhedsforløbet. Men altså.. Ja.. Det var sgu fair kamp :D - Hvad regner I så med nu her? - Er der nogle små mesterskaber I skal med til så eller hvordan?
Dato: 2/26/2006 4:35:13 PM Forfatter: Patrick Petersen Jeps :) Det var sgu fint nok. Tror de andre var lidt øv over det var Thomas som vandt fordi de intet salg har haft, og stadig er i første del af virksomhedsforløbet. Men altså.. Ja.. Det var sgu fair kamp :D - Hvad regner I så med nu her? - Er der nogle små mesterskaber I skal med til så eller hvordan?
Jeg synes, det er helt fint man kan vinde uden salg, vi havde snak om en ret teknologisk seng vi ville lave, burde kunne bygge en prototype i hånden, men vores lærer synes det var for vildt til YE.
Vi regner jo med at lukke virksomheden i YE regime, og køre rent erhverv. Nope, ingen mesterskab, kun de messer vi har tilmeldt os rent erhverv.