Jeg er blevet færdigt med grundstenene til mit site, og den kunne godt bruge nogle der kiggede på den, andre end mig! Det drejer sig om hjemmesiden rayban-wayfarer.dk, som (sjovt nok) omhandler solbrillerne ray-ban wayfarer. Jeg vil satse på at komme op i top 5 i søgeordet "ray-ban wayfarer", og jeg har regnet mig frem til at det kræver noget heavy linkbuilding
Jeg har lige kikket på sitet, og syntes umiddelbart det ser kedeligt ud.
Jeg vil anbefale dig at skifte til en bedre template, og muligvis smide et slideshow ind, for at give lidt liv. Du kan jo evt ave links fra hvert billede i slideshowet til det enkelt produkt, så det ikke bare er for syns skyld.
Held og lykke.
Success is just like being pregnant. Everybody congratulates you ,BUT nobody knows how many times you were F**ked !!
Du er godt klar over, at Luxottica kan overtage dit domæne, hvis de vil? For du krænker deres trademarks...
Inden du begynder på linkbuilding mm, så ville jeg nok lige få rettet op på de mange faktuelle fejl, som der pt er på din side. De ødelægger lidt dine gode intentioner. Der er nemlig rigtig mange af dem, som direkte kan vildlede dine læsere, og det er synd... Desuden ville jeg gøre teksterne meget mere informative, hvis jeg var dig. Du kradser nemlig kun meget lidt i overfladen...
Hvis du endelig vil prøve at sælge Wayfarer som affiliate, så er du altså nødtil at have nogle aftaler med de italienske eller engelske sider, som sælger solbrillerne mere eller mindre til indkøbspris + moms. Ellers får du ikke solgt særlig mange, da det er de færreste, som vil betale overpris på en dansk webshop...
Det design virker håbløst uddateret? : / håber ikke at det ødelægger din dag, fra når du læser det her... Men det er på nuværende ikke et helt færdiggjort hjemmeside du står tilbage med?
- Det skal moderniseres betydeligt mere end det er nu... Men hey! giv endelig ikke op! :) Bliv ved og klø på...! Det skal nok lykkedes...
vh. Mehmet
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Jeg er blevet færdigt med grundstenene til mit site, og den kunne godt bruge nogle der kiggede på den, andre end mig! Det drejer sig om hjemmesiden rayban-wayfarer.dk, som (sjovt nok) omhandler solbrillerne ray-ban wayfarer. Jeg vil satse på at komme op i top 5 i søgeordet "ray-ban wayfarer", og jeg har regnet mig frem til at det kræver noget heavy linkbuilding
Hvad siger i?
Mvh. Knuth Becker
- Linket til SmartGuy.dk nederst på forsiden virker ikke.
- Lav evt. en slags modeblog, med folk der har RayBan's på.
hvorfor ikke om jer siden og kontakt siden der er jo så lidt på siden om jer og kontakt siden mangler der en kontakt formular derved er det lettere at kontakte jer
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Ikke ondt ment, men realistisk set, så tror jeg slet ikke på det. Alt for kedeligt og uprofessionelt design. Du skal skabe noget, der ligner en webshop. Det vil give langt mere troværdighed.
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Nu behøves en affiliate side, jo ikke at ligne en webshop ;o).
Knuth:
Jeg synes at logoet ser uprofessionelt ud. Du kan med fordel købe et logo på fiverr.com til 30 kroner, som ser nogenlunde ud (hvis du ikke er tilfreds, så skriv at du vil have det lavet helt om - så gør langt de fleste det).
Derudover synes jeg siden ser fornuftig ud. Smid gerne nogle billeder/videoer i teksten, så det giver læserne noget at kigge på. Ellers så skal du bare igang med at knalde noget tekst ud på siden :-). Held & Lykke!