Jeg er på udkig efter et plugin som gør at når man klikker på et billede i en joomla artikel, at man så har muligheden for at trykke næste/forrige, istedet for enten at skulle bruge tastaturet til at gå frem og tilbage, eller at skulle åbne og lukke billedet for at kunne åbne det næste etc.
Håber der er en herinde, som kender et godt plugin til dette :)
Det er der heldigvis mange plugins/moduler som tilbyder :)
Ét af mine foretrukne, er Gavick's Image Show hvor du kan vælge imellem mange forskellige skabeloner/styles. Og vælger du fx. style "GK_memovie", så får du navigationspile på dine sldes, og mulighed for manuelt at at skifte billeder.
Da ovenstående er et modul, skal du i din artikel huske at indsætte koden {loadposition DIT_MODULS_POSITION} dér hvor du ønsker at vise slideshowet i din artikel :)
Det skal ikke være et modul. Det skal blot være en bunke billeder der er grupperet, og man således kan skifte mellem dem, ved hjælp af "pile", som man ser på så mange sider efterhånden :)
Det er ikke et slideshow, eller modul jeg leder efter. Blot et plugin, som gør at når du gruppere en bunke billeder, at du så får muligheden for at skifte mellem billederne vha. pile. :)
Bemærk dog teksten i deres første demo - her har de ikke implementeret funktionen, men indikerer i stedet at du bare skal konfigurere Rokbox til at inkludere "Album" parameteren, så vil det virke....