Jeg vil meget gerne have feedback på min nye hjemmeside om der mangler noget i Jeres øjne :) det er første version, så jeg vil løbendende få den tilrettet...
Selve konceptet er at tilbyde fritlægning og produktfotografering til en overskuelig pris.
der mangler et par links endnu - bla på cta knapper - de kommer incl. undersiderne - se lige bort fra det ;) og naturligvis skal der ikke være slå fejl...
de fire billeder - det vil jeg give dig ret i - de skal lige overvejes...
synes du ellers ikke siden er læsbar ? eller er den for mørk ?
Havde jeg set dit logo et andet sted end på siden, havde jeg tastet elipping.dk. Det jeg prøver at sige, er at det første bogstav af dit logo ligner et E.
Pas på med skyggen omkring dit logo - jeg virker ikke web 2.0 agtigt - hvis du forstår?
Brug en webfont til dit tekstinhold på siden, og gør det for SEO. Over halvdelen af din side er bare billeder, hvilket er fint, bare ikke for google hvis du vil ranke - bare lidt..
Din baggrund gentager sig to gange på min skærm. En easyfix løsning er at gøre baggrunden til Full screen.
Web 2.0 websites kræver et design, der er mere generisk, fordi indholdet er mere foranderligt end tidligere. Ønsket om at lade brugerne kunne påvirke design og definere indhold betyder, at det grafiske udtryk er blevet mere simplificeret.
Hovedopgaven for den moderne grafiker og webdesigner er at designe noget, der mest af alt minder om flyttekasser. Han ved ikke, hvad der vil blive fyldt i dem, men de skal kunne holde til det, ikke gå i stykker under vægten og stadig som minimum ikke være alt for grimme.