Skal jeg være bange for at fremvise min software til de firmaer, som er potentielle kunder?
Jeg har ikke patent på min software, da det er meget dyrt. Vil en NDA, kunne sørge for at kunderne ikke bare tager ideen fra min software og laver den selv ?
Hvis det er mulige kunder, så formoder jeg at de skal BRUGE din software, hvilket må betyde at de er i en branche hvor de ikke laver den type software.
Hvis jeg havde en CRM software og gik ud til et reklamefirma, så giver det da absolut ingen mening at de skulle underskrive en NDA. Glem alt det der med at være bange og kom i gang.
Tror der er noget jeg misforstår, for synes virkelig det er et underligt spørgsmål :) Er det fordi du skal have udviklet din software ide eller hvad pokker er du egentlig bange for?
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Ingen grund til det.. Du skal jo ikke fremvise din software til virksomheder som selv vil udvikle noget magen til, da deres kernekompetencer ligger et helt andet sted og vil hverken have lysten eller tiden til at udvikle den software, når du nu kommer med den.
Lidt hårdt sagt, så skal du bare tage dig sammen og kommer i gang. Du vinder intet på, at være paranoid og gemme dig derhjemme. Ud over stepperne og få solgt din software!
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Så lidt og held og lykke med det. Du skal tro på dig selv og dit produkt, så kan du også sælge det. Du skal bare tænke, at hvis hver eneste virksomhed skulle udvikle al deres egne software, så ville de jo aldrig komme nogen vegne og få solgt deres egne produkter. Tænk hvis de både skulle udvikle, deres egne apps, CRM system, økonomi system, betalingssystem, HR system - så kunne de jo ikke lave andet :)