Hej Jeg har en webshop hvor jeg har tilknyttet Analytics. Jeg har sat det op med stort set alle funktionerne, så Analytics indsamler rigtig meget data om kundernes adfærd. Deriblandt hvilke knapper der trykkes på, e-handel/konverteringer, produkter og konverteringsværdi osv osv. MEN jeg får slet ikke trukket nok nyttig viden ud af alle Analytics værktøjerne. Feks har jeg relativt høj afvisningsprocent, men jeg har lidt svært ved at afkode præcist hvor det er at kunderne falder fra. Nogen herinde som har nogen gode råd til dette? Alternativt: Jeg vil gerne sidde sammen med en som er godt til den slags, og gennemgå de ting og lære nogen gode vaner. Er det dig, så send dit tlf nummer på en PM og så kan vi snakke om det. Jeg bor ved Ålborg. På forhånd tak |
Google Analytics - hjælp med at finde ud af hvor kunderne falder fra - på højt niveau
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Jeg bor desværre i københavn, så vi kan ikke sidde og glo ind i den samme skærm :) Men det du ledder efter hedder "funnel" eller tragt på på dansk... Prøv at søge på det inde på analytics help? :) Vh. Mehmet |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Hej Michael Mehmet har ret. Du skal have opsat kanalvisualisering eller "funnels", det er super nemt at opsætte og du kan finde massere af guides til det på nettet. Hvis du vil op på et endnu højere niveau, kan jeg anbefale brugen af Clicktale eller brugertest.nu! / JK |
Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.
Clicktale! :) det er godt nok længe siden jeg har hørt det... Og nøøj hvor er det et genialt stykke software! :) gad vide hvornår Analytics tilbyder sådan en service i realtime... :) Vh. Mehmet |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Hej begge Jeg vil kigge på ClickTale Tragt har jeg kigget lidt på tidligere, men blev ikke dus med det. Vil prøve at finde guides om det også. Tak til Jer begge :o) Michael |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)