Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Norton Web Safe

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Hvor lang tid tager det Norton at vuderer min side ? altså så man kan få den grønne markering og flueben. istedet for et spørgsmålstegn når man søger på google ud fra www.opskrifterpåkager.dk til høre. Kunne forestille mig det betyder meget at få sin hjemmeside leler blog godkendt.

Har google lidt på nettet og fandt frem til nogen skrev at det kunne tage op til flere måneder. Kan i be-afkræfte dette.

Tak på forhånd

KH Maria

Prøv vores hjemmelavede kageopskrifter i dag www.opskrifterpåkager.dk Hundredvis af lækre og nemme opskrifter.

Fra Glostrup
Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria,

Jeg går ud fra du har registreret og verificeret ejerskab hos norton!? I så fald kan du nok få hjælp hos norton support. Jeg fandt et fortilfælde: Forum 

Vigtigheden vil jeg nok sætte spørgsmålstegn ved. Det er trods alt kun Norton WebSafe brugere som kan se denne information. Det er ikke en information der fremkommer på google - kun med websafe extension. Personligt går jeg ud fra at de fleste, som evner det, straks vil fjerne den slags bloat-ware. Men så igen, jeg kan ikke vurdere hvor paranoide folk efterhånden er blevet, nu hvor selv cookies har fået deres egen lov i eu.

Iøvrigt må man gå ud fra, at brugere af websafe forstår at ?-sites generelt ikke er farlige, da man må gå ud fra at norton sætter reelt farlige sites til !-sites.

Mvh,

Thomas

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)