Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi hjælpe hinanden?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Sep 12
Indlæg ialt: 113
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Hvis du har en webshop kan vi måske hjælpe hinanden. Jeg er ved at starte en ny hjemmeside op, hvor man som webshop kan få oprettet en konkurrence for et eller flere af sine produkter, og dermed få mere fokus på sin hjemmeside. Lige er det gratis at oprette en konkurrence.

Jeg kommer til at reklamere meget for siden fra næste uge både online og offline, så der skulle gerne komme en hel del forbrugere ind på hjemmesiden fra start og især i næste uge.

Så hvis du har lyst til at være med på en sjov og anderledes idé, og få eksponeret din shop og produkter, så kontakt mig på gaetprisen@hotmail.com

Du kan se hjemmesiden her: http://gætprisen.dk

På hjemmesiden kan du også læse mere om hvordan det hele foregår, og alt det du får ud af at være med: Effektiv reklame for webshop

Venlig hilsen Tabita Zinck.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:47

kan man også sætte service gæt en pris på siden såsom som noget jeg har stripper eller tænker også andre service webmaster med mere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 2. Sep 12
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 10:56

Mikael christiansen:
kan man også sætte service gæt en pris på siden såsom som noget jeg har stripper eller tænker også andre service webmaster med mere

Det kan man i hvert fald. Man kan sådan set sætte lige hvad man har lyst på. Brugerreglerne siger at man skal være over 18 for at kunne oprette en bruger, så voksenindhold er også velkommen. Man skal bare kunne sætte en hemmelig tilbudspris, som brugerne skal gætte.

Det lyder faktisk meget sjovt med en omgang strip. Du er meget velkommen til at sende mig en mail, så sender jeg dig lige noget mere information. gaetprisen@hotmail.com

Hilsen Tabita.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 12:32

God ide.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 2. Sep 12
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 13:33

Claus Møller:
God ide.

Mange tak :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)