1 - den er tænkt som SEO hjælp, forstået på den måde, at ved søgninger på Google, skulle mine produkter gerne kunne findes den vej igennem også !
2 - den skulle også gerne give lidt opmærksomhed til selve webshoppen, når en bruger har fundet den på Youtube. Brugeren skulle gerne have lyst til at klikke videre til min webshop !
Da jeg aldrig har brugt Youtube før, så er mine spørgsmål nu til dem der har mere tjek på dette:
har jeg gjort det godt nok ? for lidt eller for meget tekst ? er teksten ikke "sælgende" nok ? er der nogen åbenlyse fejl i forhold til punkt 1 og 2 ?
Lige nu er der kun 1 leverandør lagt op, men jeg vil løbende udbygge dette ...
Gode råd og tips vil jeg blive rigtig glad for :-)
Rigtig fine videoer - man kan se du har arbejdet med dem.
Med hensyn til musikken ville jeg nok vælge noget andet, og mere varieret. Når jeg høre musikken, tænker jeg windows movie maker, og det er jo helst ikke hvad der skal udstråle jeres videoer :-)
Desværre er det ikke nogen jeg selv har lavet (det rækker mine evner ikke til), det er produktvideoer som er leveret af producenten.
Derfor kan jeg formentligt heller ikke ændre lyden !
Så er jeg altså ked af at måtte fortælle dig at producenten nok har taget røven på dig - i hvert fald mht. til musikken. Der er ingen copyright på den musik, ergo er musikken gratis
Det kan selvfølgelig godt være at musikken ikke var en del af prisen, men personligt ville jeg nok ikke være tilfreds med det