Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedømmelse af Kitedanmark.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 24
Fra  Kitedanmark.dk Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Vil i være så hjælpsomme at kigge på vores webshop (kitedanmark.dk) og give en vurdering af design, brugervenlighed osv.

Hvis i har nogle optimeringer/ideer hører vi meget gerne fra jer, på forhånd mange tak.

Kort om vores salg Kitedanmark:

-Kitesurfing kurser

-Salg af kitesurfing udstyr

-Salg af våddragter

-Salg af tilbehør(kamera, sikkerhed osv.)

Mvh

Mark Nilsson

Kitedanmark.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:37

forsidens tekst den er ulæselige for mig den er også størrelse 7,5 det er alt alt for små sæt den til eller 11 eller 12 som det er på alle andre hjemmesider det vil gøre en meget stor forskel på tekst og kunne se dette problem med småt tekst er flere andre sider rundt omkring på din webshops

sådanne her sider alt for tætskrevet med tekst del teksten mere op med mellemrum og lav lidt underoverskrifter på siden h1 h2 og h3 overskrifter på siden h1 er den vigtigst overskrift på siden

få et google maps kort på siden over alle jeres butikker holder til på siden og en kontaktformular der ved også lettere at kontakt jer

få social medier på siden google plus facebook og twitter de kan give rigtigt meget retur til siden

giv alle billederne titler og tags derved er der en chance de findes i en google søgning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 25. Sep 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:52

Logoet er rigtig flot, men synes ikke at designet på resten af siden følger specielt godt med. Tror også at det vil øge konverteringen med nogle grønne "læg i kurv" under hver produkt :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:01

Nu er jeg jo arbejdsskadet Big Smile så jeg kigger mest af alt på hvordan en betaling forløber, og ikke så meget på indholdet af webshoppen.

Men.. her er mine observationer vedr jeres kasse...

.

Jeg ser at I sælger til udlandet. og det er godt da vi mere og mere ser handel på tværs af landegrænserne (mest mod Sverige, Norge, Tyskland, Holland og UK)...

I bør måske se på jeres afgifter på betalingen. - F.eks. må svenske virksomheder ikke sende kort gebyret videre til kunden, og mange svenske kunder hopper fra i kassen hvis de ser at en (for dem) "udenlandsk" webshop ikke følger de regler som er gældende der hvor kunden bor... De fleste kunder tænker ikke på at de sidder på en dansk webshop, og at det derfor er i orden at sende kortgebyret videre... De forholder sig kun til de lokale forhold som er gældende for dem normalt.

.

(Advarsel.. Nu kommer den obligatoriske salgssnak..Smile)

Hvis I virkelig ønsker at slå igennem med handel til bla. Sverige, Norge, Tyskland, Holland og UK, så vil jeg på det kraftigste anbefale at I har PayPal som betalingsmulighed ved siden af normale kreditkort.

I Tyskland sidder PayPal p.t. på ca. 25% af al online handel, og i UK på mere end 40%... PayPal er ikke lige så store i Skandinavien endnu, men vokser meget i øjeblikket (p.t. ca. 350.000 aktive kunder i Danmark, og totalt ca. 1.3Mill i Skandinavien)

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 14:38

Hej

Jeg synes det er en nem og funktionel webshop at bevæge sig rundt på. De lange afsnit nederst på forsiden ville jeg måske korte ned så besøgende muligvis ikke går surt i en lang tekst med små skriftstørrelser.

Linkknapper i bunden kunne måske ændres så det er ens farver hele vejen hen og ikke hvor nogle er grå og andre er mørkerøde.

Kontakt siden kunne måske stilles lidt anderledes op men det er jo smag og behag. Hvis i med have et par råd med omkring opbygning af hjemmeside, tekster, billeder, videoer, linkbuilding, seo osv. så tag et kig og læs nærmere på www.Opbygning.dk

God vind med virksomheden! Wink

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 24
Fra  Kitedanmark.dk Skrevet kl. 11:28

Det lyder virkelig godt med alt det hurtige feedback.

Indtilvidere har jeg følgende optimeringer:

- Forsidens tekst den er ulæselige for mig den er også størrelse 7,5 det er alt alt for små sæt den til eller 11 eller 12

- Få et google maps kort på siden over alle jeres butikker holder til 

- Kontaktformular der ved også lettere at kontakt jer

- Social medier på siden google plus facebook og twitter

- Giv alle billederne titler og tags så de kan findes på google

- Resten af siden følger specielt godt med

- Grønne "læg i kurv" under hver produkt :)

- Afgifter på betalingen. - F.eks. må svenske virksomheder ikke sende kort gebyret

- I Tyskland sidder PayPal p.t. på ca. 25% af al online handel, og i UK på mere end 40%

- Betaling med bankoverførsel

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)