webshop jeg ønsker at starte. Problemet er, at det danske domæne er optaget, men uden nogen form for indhold. Men kan det betale sig, vil danskere ”turde” bruge et domæne der ender på .nu og hvordan ser google på .nu domæner i forhold til domæner der ender på .dk? - Lars |
Kan .nu domainer betale sig?
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
Det er noget rod, drop det. Læs evt. den artikel jeg her har skrevet (siden er under konstruktion så den er sikket fyldt med gramatikfejl, seo fælder og døde links :P) Gode domænenavne / Mikkel |
|
Jeg overvejer stærkt at investere i et .nu domæne til en webshop jeg ønsker at starte. Problemet er, at det danske domæne er optaget, men uden nogen form for indhold. Men kan det betale sig, vil danskere ”turde” bruge et domæne der ender på .nu og hvordan ser google på .nu domæner i forhold til domæner der ender på .dk? Både ja og nej:
Derfor er det også et godt domæne at bruge hvis man vil spille på ordet, da danskerne også forstår indbørden af jegvilhave.nu, givmigdet.nu - men det er fordel hvis du bruger et domænenavn som relaterer og spiller på ordet/betydningen nu(!!!). Men som MCsolutions skriver så skal du tage med at danskere er meget stokkonservative og er langsomme til, at rykke sig og lære nye ting. Så uanset hvad - så skal du have .dk domænet med i posen - du f.eks kan redirecte .dk til dit .nu domæne om det er det du ønsker så .nu er topdomænet i dit netværk. Det er bare vigtigt at have .dk med for at sikre sig at "snotdumme" kunder også kommer til det rette sted - dit website. |
Jeg ville dog rigtig gerne købe det .nu domæne. da hvis man udtaler domænet, så passer .nu rigtigt fint ind :) - Lars |
Jeg vil fraråde dig at benytte et .nu domæne. Jeg har selv benyttet domænet www.notebook.nu hvilket resulterede i at folk enten besøgte eller sendte mail til notebook.dk, hvilket jo ikke giver kunder. Jeg besluttede sidste år ikke længere at benytte domænet og jeg må da også indrømme at det er lidt plat men et .nu domæne |
Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.
Derfor skal mail'en på. dk (Du kan evt. sætte catchall på) domænet bare videre sendes til ditmail@jegvilhage.nu domæne og så der der ikke noget problemer i det. jegvilhavenu.dk redirecter selvfølgelig til dit jegvilhave.nu website... Dvs.:
|
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)