Ja - lige på dette område er jeg på ret dybt vand, derfor har jeg også svært med at forklare mig helt.
I skal alle have super tak for jeres præcise svar, jeg vil sende tråden til ham som skal lægge vores side op. Så må han jo se om han, hvilken af jeres løsninger han vælger nu da der var lidt uenighed.
Er der ellers nogen derude som måske har en helt 3 løsning, eventuelt andre som sidder med samme udfordring og har løst det på en anden måde?
Så fik jeg sendt jeres gode svar til ham som skal sætte det op,
Han mener dog at han ville benytte sig af en anden løsning:
"Men jeg har fundet ud af, at vi automatisk kan genere html filer ud fra vores system. Dvs. I kan trykke på én knap hvorefter I får hele løsningen ud som x antal html filer, som i så blot skal copy paste over på jeres server.. Tror dette ville være den bedste løsning for ikke at pille for meget med DNS, samt html er super søgeoptimerings venligt.."
''Men jeg har fundet ud af, at vi automatisk kan genere html filer ud fra vores system. Dvs. I kan trykke på én knap hvorefter I får hele løsningen ud som x antal html filer, som i så blot skal copy paste over på jeres server.. Tror dette ville være den bedste løsning for ikke at pille for meget med DNS, samt html er super søgeoptimerings venligt..''
Dvs når der er en rettelse, så skal alt indholdet kopieres igen?
HTML er IKKE supersøgeoptimerings venligt hvis det er lavet forkert. Det er det samme som at du skal bruge en hammer til at slå et søm i et brædt, men hvis du bruger hammeren forkert, så virker det ikke.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Han lyder ikke videre hurtigere, det kan gøres smartere end det der. Det ligner mest af alt en "hovsa"-løsning, og det med at HTML filer er mere søgemaskine venlige er noget fis.
Sure det vil nok fungere men det er imo noget makværk.