rigtige flotte pakke løsning og rigtig flot hjemmeside du har lavet
jeg savner især de social medier på siden så man kan likes og pluess denne her super gode hjemmeside med google plus og facebook og twiiter vil jeg også gerne give jer nogle likes med , for siden er så god
cvr nummer det ville jeg hurtigt få , for så godt i laver arbejdede, er i nok hurtigt over de 50.000 kr man må tjene om året, før man skal have cvr nummer
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Overodnet set så er konceptet, priser mm. godkendt..! :)
- en lille bitte kritik "udover hvad de andre aminoer skriver" kunne måske være at der er lige lovlig meget padding mellem den blå menu-bjælke foroven, og selve bodyen nedenunder? :) minus 15 pixels, og det vil se bedre ud...!
Alt i alt, find stykke arbejde...
Vh. Mehmet
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Overodnet set så er konceptet, priser mm. godkendt..! :)
- en lille bitte kritik "udover hvad de andre aminoer skriver" kunne måske være at der er lige lovlig meget padding mellem den blå menu-bjælke foroven, og selve bodyen nedenunder? :) minus 15 pixels, og det vil se bedre ud...!
Alt i alt, find stykke arbejde...
Vh. Mehmet
Sådan er temaet. Men vil rette. I koderne, så det bliver fjernet, eller er der nogle ideer til noget vi kunne plotte ind der.
Mange tak for alt den hurtige feedback.. Mere er velkommen! :)
Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.