Hej Aminoer Drømmekæresten - Kærlighedstips og inspiration Vi har alle sammen været der. Puha, kærlighed kan være forfærdeligt og dejligt. Men hvad synes I om hjemmesiden? Har I ideer til tilføjelser i widgetbaren i højre side. Den er lidt tom. Jeg mangler stadigvæk et logo, hvis I kender nogen der kan klare sådan en opgave sig endelig til! |
Bedøm mine kærestetips!
- 1
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Det overordnede design er godt! :) Men du skal helt klart bruge et andet topbanner... Det der er der nu, virker lidt fesent? :) - Og hvorfor står der on egentlig? Sara on utroskab? Martin on kærlighed? - burde det ikke være "om"? Vh. Mehmet |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Hej Mehmet |
Vh. Mehmet |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Du ved vel ikke hvor man finder det under "editor" vel? :-) |
jeg synes mangler et sigende banner på siden om sidens emme twitter logo ville jeg også sætte på siden om jer siden der ville jeg også ligge en kontakt formular derved lettere at kontakte jer Mit helheds indtryk er siden virker rigtig god og der er mange velskrevet artikler på siden , det er super godt klaret |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hej Sasa. Vi vil gerne give dig et bud på logo hvis det har interesse. Du kan se et udvalg af referencer på; http://favola.dk/ Du kan fange mig på nedestående mailadresse. Mh Tina |
Hej Tina |
Først et par gode råd:
Dernæst så vil jeg skamløst anbefale mig selv. Normalt tager jeg kr. 1000,- (ex. moms) for et standardlogo, men Amino´er får 50%. *Alle de rettelser der skal til for at du bliver HELT tilfreds. Du skal jo forhåbentlig regne med, at skulle kigge på det i mange år, så hellere bruge tiden i første omgang. |