Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop udbyder - Hvem skal jeg vælge?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Aabybro
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos Danaweb giver vi ikke så meget, som der står skrevet hos Thomas.

Jeg har kigget på Megento og snakket med en webdesigner, som laver noget, som jeg rigtig godt kan lide. Og så har en herinde give mig et tilbud på et Magenta hotel. 

Men

Jeg hører også en del om prestashop, men jeg kan kun finde en engelsk side Skype-Blush Nogle der har links dertil? For der er lige så mange for Magento som prestashop.

Jeg er så heldig at min webdesigner hjælper med at "lave" hjemmesiden, så jeg ikke selv skal rode med det, fordi det ikke lige er min stærke side.

Takker atter for jeres indlæg og kommentar :)

/Line

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vores webshop løsning kan det du efterspørger.

Økonomi og plads betyder rigtigt meget. En anden rigtig vigtig ting, er at din shop hele tiden bliver opdateret, og vidreudviklet.

Integration til diverse økonomisystemer er et must, og letter den daglige bogføring.

Vores shop løsning er både skalerbar og til en god pris. Prøv evt. at kikke på vores demo på www.webshop-luxus.dk

Ønsker du yderlige info, eller har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte mig, på 61391677 eller mail@upload-it.dk

 

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Line Preetzmann:
Jeg må vidst hellere sige, at i denne verden med webshops osv. er jeg på nul.

Så er vi i helt samme båd, for jeg fatter virkeligt ikke meget af hele det univers :o)

Men alligevel er det, med meget hjælp udefra, lykkedes at få stablet en shop på benene. Vi har selvfølgelig begået en del fejl undervejs, da der var ekstremt mange ting vi ikke havde taget med i betragtning, og det kommer vi til at bruge meget tid på at rette op på. Men vi har dog en shop der fungerer, og det er det vigtigste.

I den forbindelse er den klogeste beslutning vi har truffet dog været, at vi fik fat i Powerhosting / Magentohotel. De har virkeligt hjulpet os meget, og fik os sikkert videre da vi var kørt fast et andet sted. De leverer et rigtigt godt produkt med høj oppetid, og hurtige svartider, til en lav pris.

Så min anbefaling er at du tager fat i dem, og hører hvad de kan gøre for dig. Det er jeg ret sikker på at du ikke vil fortryde :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aabybro
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg i dyreverden, så jeg skal gerne ha' nogen, som har referencer derfra eller som virker kreative i deres referencer. Bangsoe.com er simpelthen for dyre. Jeg søger en webshop, som ikke koster mere end 12.500 kr. det første år og så skal det ellers være billigere derefter og samtidig ha' en god support.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Line,

som jeg skrev tidligere i tråden, så kan vores løsning leve op til de krav du stiller. Hvad med at lad os lave et gratis udkast til dig, så kan du se vi kan løfte opgaven :)

Med venlig hilsen

Thomas

Tilmeldt 24. May 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Smartweb.dk SmartWeb Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Line

Du er velkommen til at se vores referencer hos SmartWeb, dem kan du se HER

Angående dit budget så burde det ikke være noget problem :)

Med venlig hilsen

Henrik Nøhr
SmartWeb 

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)