Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop udbyder - Hvem skal jeg vælge?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Aabybro
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må vidst hellere sige, at i denne verden med webshops osv. er jeg på nul. Jeg har fundet nogle designer, men jeg skal ha' fundet stedet, hvor shoppen skal ligge samt med de muligheder, som jeg har skrevet ovenfor Skype-Blush

Så alt det med at skulle en masse selv, dur jeg ikke til, da jeg ikke kan hitte ud af det Skype-Smile

God dag/weekend til jer alle og tusind tak, fordi i gider bruge tid på mit indlæg. Det sætter jeg meget stor pris på.

Venlig hilsen

Line

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan ligge tilbudet på opgaven eksempelvis på amino.dk freelancer http://www.amino.dk/freelancer/home.aspx  der er massevis webmaster og webdesigner som søger efter opgaver og du kan oveni skrive rundt til massevis webmaster omkring dine ønsker til en opgave omkring din nye webshop

hvor man også kan webmaster til prestashop eller andet open source webshop cms system og der er google bare utrolige god til finde webmaster og få en del tilbud først og husk lav en god kravspecifikation omkring din opgave på din webshop

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:
Så bør du kigge i retning af open source som f.eks.

Jeg er enig med Niels her, men jeg vil også lige nævne en løsning jeg synes er spændende og som jeg glæder mig til at følge fremover.

Det er Shoporama, et system udviklet af de folk der lever af at sælge på nettet.
https://www.shoporama.dk/ 

Stor hilsen
/Brian 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Line,

Jeg kan varmt anbefale dig at kigge på presta shop, det er det min shop er lavet i. Det kan gøres forholdsvis hurtigt og så kan du løbende udvikle den, mht design, funktioner og integration. Systemet er utroligt nemt at arbejde med og sætte op.

Skriv til mig hvis du har nogle spørgsmål til presta, så kan jeg måske hjælpe ;)

Foruden det, så kan jeg varmt anbefale dig at kigge på unoeuro som host. De er stabile, billige og så har de prestashop som oneclick install. (jeg får ikke selv noget ud af at reklamere for dem, synes blot de er gode ;) )

Med venlig hilsen

Chris Nielsen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

hvorfor anbefaler prestashop jeg har min egen prestashop shops  det fungere nemt og det er let at oprette produkter , man kan nemt tilføje betalings moduller med mere , det kan klart anbefales

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne ikke være mere enig

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Line,

godt at se nogle kravspecifikationer - du har gjort dig nogle tanker og det er rigtig vigtigt, når man skal starte en webshop. Der findes et hav af systemer og det er svært at vælge.

Nu vil jeg ikke fremstå som uvildig rådgiver, da vi også selv laver webløsninger, jeg vil i stedet svare dig på om vores system kan leve op til dine krav:

Line Preetzmann:
Jeg vil have ubegrænset mulighed for upload af billeder. Vi har en del dyr i butikken og her bruger mange det som katalog. Dyr sælges ikke online.


Da vores system indeholder CMS kan du sætte alle de sider og billeder på du vil. Der kan oprettes sider om virksomheden, produkter og serviceydelser.

Line Preetzmann:
Webshoppen skal også bruges som et katalog, hvor folk kan se, hvad vi har i butikken, dvs. produkter, som kun sælges i butikken.


Se ovenstående.

Line Preetzmann:
Derudover vil jeg gerne ha' at kunden får mulighed for at indtaste oplysninger til hunde- og kattetegn


Det er standard i vores system. Ligeledes vil der kunne vælges varianter af produkter.

Line Preetzmann:
Oprette 1 produkt i flere størrelser og farver, hvor produktet skifter over til billedet med den valgte farve


Er ikke standard, men da systemet er open source kan det nemt tilrettes.

Line Preetzmann:
Mulighed for at tilføje samme produkt på flere sider? Fx. Vi har foder/vandskåle, som både bliver solgt til flere forskellige grupper/kategorier


Standard. Produkter kan oprettes i alle ønskede kategorier og varianter i alle ønskede kategorier.

Line Preetzmann:
Mulighed for at lave rabatordninger, som vil blive sendt ud nyhedsbrev eller på anden vis?


Standard. Du kan lave alle de rabatkoder du vil. Til specielle kundegrupper, ved køb over et beløb, mængderabatter osv.


Line Preetzmann:
Mulighed for at lave gavekort, som kan anvendes på webshoppen?


Standard. Der kan oprettes og sælges gavekort, kunden kan vælge modtagelse pr. mail eller post.

Line Preetzmann:

At vælge flere produkter, som allerede er oprettet og sætte dem i endnu en kategori.

Og har vi mulighed for at oprette alle de kategorier & underkategorier, som vi har brug for



Standard - og er vist beskrevet længere oppe :)

Line Preetzmann:
Et design som tager udgangspunkt i hvem vi er, med mulighed for at ændre med tiden. (ingen af os kan designe webshop)


Shoppen leveres komplet med design. Vi laver endda gerne et gratis oplæg, så du kan se hvad vi kan. Der er tale om et såkaldt Open Source system, hvilket betyder alt kan tilrettes.

Line Preetzmann:
Ubegrænset varenumre og varianter


Shoppen er testet med over 100.000 varenumre, så der burde ikke være problemer.


Hvis du vil vide mere, så send mig en PM eller kig forbi vores site.



Med venlig hilsen

Thomas

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har som en af de få, intet at sælge dig. Men hvis der er et budskab jeg vil tage videre, så er det at vælge et moderne open-source system. På den måde kan du nemt få lavet udvidelser løbende, ligesom du vil have det.

Jeg ville personligt vælge en leverandør som laver en Magento eller Prestashop, fordi det er gode, åbne og gennemtestede systemer. Derudover er der rigtig mange udviklere som kan finde ud af at lave ting til det.

Med de krav du har, vil jeg nok forvente en samlet pris hvor du har design/andet, på omkring 20.000 DKK (hvis du vælger et typisk Amino-niveau firma).

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Line

Nu kan det sagtens være at du har fuldstændigt styr på det, men ellers vil jeg anbefale at du sætter dig ind i hvilket opsigelsesvarsel du har hos Danaweb, jeg ved ikke om det stadig er sådan men tidligere har de haft meget lange opsigelsesvarsler (mener det var 24 måneder) og strikse regler for hvornår man skal sige op.

Held og lykke med din nye shop :-)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det i i hvert fald betalt hos Danaweb:

DanaWebShop - 1-årig aftale
 
Design og produktion af webshop: 2.995 kr.
Webhotel: 23.940 kr. (svarende til 1.995 kr./md.)

DanaWebShop - 2-årig aftale
 
Design og produktion af webshop: 2.995 kr.
Webhotel: 45.480 kr. (svarende til 1.895 kr./md.)

5. Opsigelse

Aftalen er gældende for det antal måneder, der er anført på bekræftelsen. Aftalen fortsætter automatisk med 24 måneders forlængelse, dog undtaget er 12 måneders-aftaler, som forlænges med 12 måneder. Er der eksempelvis indgået en aftale for 36 måneder, forlænges aftalen automatisk med 24 måneder. Forlængelsen sker, hvis Selskaberne ikke har modtaget en rettidig skriftlig opsigelse medmindre andet er skriftligt aftalt.

-----------------------------------------------------------------------------------------


Til sammenligning koster vores shop:

Oprettelse 2995,- inkl. komplet design
Pr. pr. md. 399,-
Bindingsperiode 6 måneder og efter 18 måneder er prisen pr. md. kr. 0,-

Omkostninger 12 måneder: 7.783,-

Omkostninger 24 måneder: 10.177,-


 
Side 2 ud af 3 (27 indlæg)