Jeg har lavet en side hvor jeg sælger SuperNintedo, N64 og PS spil, konsol og tilbehør hvad synes i om den? www.supernindo.dk Mvh Rene G RTG DATA |
SuperNindo
- 1
Du er godt på vej... :) men der mangler alligevel en del småting på siden... 1. Topbanneret er ikke særlig godt synes jeg? 2. Alle produktbilleder skal gerne være så ens som muligt? Dvs. At størrelsen på billeder i både pixels & megabyte skal gerne være nogenlumde ens. Baggrunden på billederne skalgerne være så ens som muligt...! :) 3. Onsite seo er mangelfuld, og lidt sjusket? Jeg håber at du kan bruge min kritik til at blive endnu bddre? :) Vh. Mehmet |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
nyt mere sigende banner i toppen på siden om sidens emme det ville klart hjælpe en del. husk udnyt google viser op til 70 tegn og lav alle titlerne unikke og gode sigende om hver eneste underside lige nu heder forside kun forside , der kunne du skrive lidt om hvad siden omhandler play station 2 med mere få social medier på siden det er god ide med google plus og facebook og twitter på siden flere spil har slet ingen produkt beskrivelser få det på siden blandt andet denne her mangler http://www.supernindo.dk/product_info.php?products_id=84 |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hej Rene, Synes siden virker en smule gammeldags - måske er det farvevalget der gør det. Dine billeder er ikke særligt gode. De er små og størrelsen svinger. Kan du gøre billederne bedre og måske en smule større, så kan du hjælpe kunden godt på vej. Det ser ud til at nogle billeder har du taget selv, men så syneg jeg du skal fritlægge dem, så alle har samme baggrund. Det er ret nemt at går til - Vi har selv gjort det på 70% af alle produkter som du kan se på vores shop der sælger billige herre tørklæder - det giver ro på siden at alt er lavet ens. Synes du bør arbejde med dine Call-to-action knapper. Pt er din købsknap i samme grå/blå farve som dit topbanner, og det hele blander sig lidt smmen. Du kan evt. se vores anden sider der sælger billige wilson staff Dx3 golfbolde - Her er vores købsknap orange, og det har øget vores konvertering, efter vi gik fra en grøn (som jo ellers er den bedste farve) Du har nederst en menu med kommende produkter - men de er alle online. Så er det vel nyeste produkter. |