Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PayPal hjælp paa prestashop

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 39
Fra  a2bplus Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en prestashop, start færdig. Lavet i 1.5 version af presta.

Her bruges Paypal. Jeg har oprettet en Business konto under mit firma navn A2b plus.

Men kontoen bruges til min webshop.lad os kalde den www.minwebshop.dk .

Jeg logger ind paa Paypal kontoen med min firmamail fra a2bplus.

Jeg har lavet en ekstra email, fra min webshop,  inde paa paypal kontoen og gjort den til Primary

Jeg har lavet noget test køb for at se hvordan det virker og paa den email som kunden for staar min firma email og URL til mit firma.

Her ville jeg jo gerne have at min email til shoppen som jeg har gjort til Primary bliver vist istedet for og URL'en til min webshop  , i stedet for firma email og firma URL.

Men jeg kan ikke se hvordan dette kan gøres inde paa min paypal konto.

Ved du hvordan jeg ændre email og URL som bliver vist paa den email kvittering som bliver sendt til kunden fra paypal ?

-------

Det var den første ting.

------

Jeg oplever nogen gange at naar jeg køber og kommer til Paypal for at betale, saa mangler rubrikkerne for at indtaste udløbsdato paa kort og de 3 kontrol cifre. 

Kun Rubrikken for kortnummer kommer frem. Men hvis jeg refresh  browseren ja saa kommer de manglende rubrikker frem.

Det er jo ikke saa heldigt da kunderne sikkert bare vil lukke siden ned.

Er du skrab i paypal og kan hjælpe ja saa høre jeg gerne fra dig.

Mvh

Anders

Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 39
Fra  a2bplus Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

A2B+:

Hej

Jeg har en prestashop, start færdig. Lavet i 1.5 version af presta.

Her bruges Paypal. Jeg har oprettet en Business konto under mit firma navn A2b plus.

Men kontoen bruges til min webshop.lad os kalde den www.minwebshop.dk .

Jeg logger ind paa Paypal kontoen med min firmamail fra a2bplus.

Jeg har lavet en ekstra email, fra min webshop,  inde paa paypal kontoen og gjort den til Primary

Jeg har lavet noget test køb for at se hvordan det virker og paa den email som kunden for staar min firma email og URL til mit firma.

Her ville jeg jo gerne have at min email til shoppen som jeg har gjort til Primary bliver vist istedet for og URL'en til min webshop  , i stedet for firma email og firma URL.

Men jeg kan ikke se hvordan dette kan gøres inde paa min paypal konto.

Ved du hvordan jeg ændre email og URL som bliver vist paa den email kvittering som bliver sendt til kunden fra paypal ?

-------

Det var den første ting.

Update, naa fandt ud af det med at ændre email og url.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)