Jeg har lagt mærke til at private beskeder ikke bliver slettet selv om man sletter dem. De bliver blot flyttet til en mappe der hedder "slettede beskeder" Jeg har grundliggende 2 problemer med dette. 1: Bryder mig virkelig ikke om at jeg ikke har kontrol over mine personlige beskeder. Jeg ved ikke hvor meget adgang amino medarbejdere og moderatorer har adgang til, men indholdet af private beskeder er privat, og jeg ser meget gerne muligheden for at slette dem helt. 2: Nu er jeg nok ikke den eneste herinde der er lidt perfektionistisk, og det skaber bare uro i mit sind at jeg ikke kan "tømme min skraldespand" På samme måde som hvis jeg ikke havde mulighed for at tømme den jeg har i mit køkken. Jeg ved ikke om det er med vilje det er lavet sådan, eller om det er en funktion der er gået tabt i farten. Jeg ser den i hvertfald meget gerne indført. |
nu benytter jeg mig sjældent af PM her på amino, men tænker at det da også må være i Amino's interesse af hensyn til optimering af deres database..
At de så evt. først kan blive slettet fra skraldespanden efter f.eks. 1 uge ville jo være okay da medarbejdere så stadig kan se dem hvis nu der er en der bliver anmeldt for at skrive upassende ting i PM.