Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Funktion: sletning af private beskeder !

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har lagt mærke til at private beskeder ikke bliver slettet selv om man sletter dem. De bliver blot flyttet til en mappe der hedder "slettede beskeder"

Jeg har grundliggende 2 problemer med dette.

1: Bryder mig virkelig ikke om at jeg ikke har kontrol over mine personlige beskeder. Jeg ved ikke hvor meget adgang amino medarbejdere og moderatorer har adgang til, men indholdet af private beskeder er privat, og jeg ser meget gerne muligheden for at slette dem helt.

2: Nu er jeg nok ikke den eneste herinde der er lidt perfektionistisk, og det skaber bare uro i mit sind at jeg ikke kan "tømme min skraldespand" På samme måde som hvis jeg ikke havde mulighed for at tømme den jeg har i mit køkken.

Jeg ved ikke om det er med vilje det er lavet sådan, eller om det er en funktion der er gået tabt i farten. Jeg ser den i hvertfald meget gerne indført. 

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 21:34

nu benytter jeg mig sjældent af PM her på amino, men tænker at det da også må være i Amino's interesse af hensyn til optimering af deres database..

At de så evt. først kan blive slettet fra skraldespanden efter f.eks. 1 uge ville jo være okay da medarbejdere så stadig kan se dem hvis nu der er en der bliver anmeldt for at skrive upassende ting i PM. 

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:54

Amino's beskedsystem, er et der fulgte med det software vi har købt.
Vi er ved at lancere et nyt og så kan du slette alt det du vil.
Vi har ingen interesse i at beholde, læse eller gøre andet ved dine beskeder.
Så på et eller andet tidspunkt kan du slette løs.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:25

Lyder super martin. Holder ud til der kommer noget. Jeg blev skam bare lidt nervøs for at der var gået facebook i den Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)