Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til import

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino,
Jeg har fundet nogle varer jeg gerne vil importere fra Kina. Min leverandør skriver følgende:
"we will pay the sea freight around USD100.and USD475 for air flight. but you need pay the others.so pls confirm these price your logistics company .
The express freight is sending the goods directly to your warehouse.and it will around 4-5 day to arrive at your warehouse and the cost is USD5.6 per kg by Fedex. and you also can ask the cost of your local express to check if your local express is cheaper than mine"
Hvem er de andre logistik firmaer jeg skal kontakte og betale for at få mine varer hjem til Danmark? Er det kun Fedex?
Håber i kan hjælpe mig.
Vh. 
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

MrLando:

Hvem er de andre logistik firmaer jeg skal kontakte og betale for at få mine varer hjem til Danmark? Er det kun Fedex?
Håber i kan hjælpe mig.

Det findes mange gode danske speditører der kan hjælpe dig. Men først må du lige gøre dig klar hvor hurtigt du har behov for at dine vare kommer hjem.  Søfragt 30-45 dage   Almindelig luftfragt:  5-7 dage    Kurerfirma:  2-5 dage.  Prisen afhænger af hastigheden  jo hurtige jo dyre.

For at du kan få en pris på din fragt i DK skal du kende godsets vægt og volumen.

Jeg vil anbefale du prøver at kontake nogle af de danske speditøre som både kan klare kurer, almindelig luftfragt og søfragt.

Primecargo

Geodis Wilson

Damco

 

Mvh

Ravn

 

 

Fra København
Tilmeldt 8. Mar 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skriver en blog om Københavns farligste 7-mands fodboldhold på www.drengeishorts.dk. Vi tager med glæde imod en udfordring!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)