Hej, har fornylig solgt et domæne som lå på meebox som et addon til en af mine sider, inden jeg sælger det tager jeg en backup og sender så sql og filer til den nye ejer - jeg får så at vide at det er en gammel version han har fået, det forstår jeg så ikke da jeg i maj sidste år købte domænet og har arbejdet meget med det og har lavet nye menuer m.m. i wp-admin delen.
Det viser sig nu at jeg aldrig har haft den side jeg troede jeg ejede på min server, men en anden version online som jeg ikke har haft adgang til, men kun gemte og redigerede online.
spørgsmålet er så nu, hvor pokker er den version jeg har arbejdet med siden sidste år?
Den tidligere ejer har jo selv overført sql filer og filer som jeg uploadede i sin tid, men det er ikke dem jeg har arbejdet på, forstår det simpelthen ikke!
Ja det troede jeg også! Igennem wp-admin på domænet, al redigeret tekst og indhold er gemt i database men ikke når man laver backup, så er det den oprindelige den spytter ud, mystisk
Mon ikke du har rettet i den tidligere ejers database så?
Hvis du fik filer og sql af den tidligere ejer, og hans indstillinger connectede til hans database, så kan det være problemet.
Mange gange connecter man jo ikke til sit eget domæne, når man connecter til databasen, men til noget ala db10.hostingfirma.dk
Så du har nok bare redigeret i den tidligere ejers database.
Kontakt den tidligere ejer og se om han kan hjælpe dig.
Jeg har på fornemmelsen at det er det der er sket. Selvom jeg har ændret på wp-config.dk da jeg overtog domænet, har den ikke skrevet på databasen siden!! men alligevel ligger den en ny version online nu.
Desuden ligger den oprindelige version stadig på mit drev i roden selvom jeg har overdraget den !!, men den nye ejer har fået overført addon til hans navn og der virker det, selvom han også har modtaget de gamle oplysninger som jeg gav ham - addonn er noget forvirrende noget hos meebox.
Skal have fat i den gamle ejer, hans database virker tilsyneladende endnu