Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kringlede priser på domæner?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Maelstrom:

Igen kommer det jo meget an på, hvad man bruger domænerne til.

Ja hvis du har 2 hjemmesider er kostprisen lidt ligegyldig, men er trådstarter i gang med at starte MFA sider så bestemt ikke.

Hos Unoeuro har jeg ca. 60 domæner tilknyttet min hostingkonto - altså ét webhotel så nej mine primære udgifter er til domænerne og ikke hosting, design m.m.

Bliver bare lidt fortørnet over at du mener folk bør skifte branche hvis man bekymrer sig om at spare 50% pr. registreret domæne. Ja hvis du har 2 domæner fint nok men det gælder altså langtfra alle.

I dit tilfælde er der noget at spare, så det kan godt være min kommentar var lidt snæversynet. 
Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 15:16

Karsten Sønderup Hansen:
Det samme er gældende for den unge iværksætter, som køber et webhotel og installerer en wordpress. Det er stadig det vigtigste at webhotel, webdesign, indhold etc. er af en god kvalitet, og det er her de store prisforskelle ligger.
Men hvis man som ung iværksætter kan spare 50% hvor så lade være? Og vel at mærke få samme webhotel, webdesign, indhold etc. eneste forskel er bare prisen på domænet.

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:23

Emil Stahl Pedersen:

Karsten Sønderup Hansen:
Det samme er gældende for den unge iværksætter, som køber et webhotel og installerer en wordpress. Det er stadig det vigtigste at webhotel, webdesign, indhold etc. er af en god kvalitet, og det er her de store prisforskelle ligger.
Men hvis man som ung iværksætter kan spare 50% hvor så lade være? Og vel at mærke få samme webhotel, webdesign, indhold etc. eneste forskel er bare prisen på domænet.

Hvor meget tid vil du bruge på at spare 50 kr.? Det tager jo noget tid at undersøge markedet.
Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 15:47

Karsten Sønderup Hansen:
Hvor meget tid vil du bruge på at spare 50 kr.? Det tager jo noget tid at undersøge markedet.
Nu tog det mig i sin tid ikke særlig lang tid at skrive et tweet og lidt tid efter kende til webhosting.dk. Der har også været mange tråde om det herinde, så så lang tid tager det nu heller ikke. Et par minutter Smile

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)