Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kringlede priser på domæner?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 101
Fra  Test test test Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg er blevet lidt forvirret over priserne af domæner på de forskellige hjemmesider
Hvis vi kigger på www.unoeuro.com 's hjemmeside får vi oplyst at et .dk domæne koster: 6,90 EUR (51,47 DKK)
Jeg kan bare ikke finde ud af om det er prisen jeg skal betale engang om året eller om det er opstarts prisen, hvorefter der så kommer årligt afgift? I så fald, hvad er den årlige afgift? 
- Det skal lige siges, at jeg ikke skal bruge noget webhotel, da min plan er at viderstille domænet til en anden hjemmeside jeg har. ( Det kan vel lade sig gøre uden webhotel går jeg ud fra?)

Jeg undre mig også lidt over, om det kan betale sig, at købe et .dk domæne hos f.eks.: dandomin og så flytte det til unoeuro hvor jeg har min tidligere hjemmeside, eller om det er bedst, bare at købe domænet hos unoeuro?

Jeg håber ikke mine spørgsmål blev for kringlede, trods min forvirring samt min roden rundt i det hele.
Venlig hilsen EmilSmile 

www.SmartSneakers.dk - De super smarte sko med lys i! 

Besøg også HosLange.dk - Din isenkræmmer!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:23

Prisen er for 1. år, herefter bliver du faktureret direkte af dk-hostmaster. Prisen efter 1. år er 45 kr. inkl. moms.

https://www.dk-hostmaster.dk/selvbetjening/priser/

Priserne på registrering domænenavne varierer meget. Nogle sælger til indkøbspris andre tjener lidt på salget.

Hos mig koster et .dk domænenavn 99 kr. inkl. moms. Jeg tilbyder iøvrigt gratis parkering, hvor du kan lave redirect til din hjemmeside.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 18:26

Emil: Kan du forklare hvorfor du vil lave et redirect? Det giver jo ikke nogen seo-værdi, når du ikke har noget på domænet, just saying :D

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 2. Oct 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:29

Ved ikke hvad der bedst kan betale sig for dig, men jeg kan da svare på det med .dk domænet

Det du betaler for oprettelsen af et .dk domæne kan variere alt afhængig af hvem du registrerer det igennem, men det er altid inklusiv det første års afgift. Året efter vil du så blive opkrævet 45,- kr. fra dk-hostmaster i afgift og ikke noget andet.

Nogle tager penge for flytning af domænet men har i stedet et høj oprettelsesgebyr på webhotellet og så er der nogle som tager penge for at flytte .dk domænet, så det skal du nok tage i betraktning når du bestiller domænet hos den billigste leverandør, men ellers er der intet galt i at bestille domænet et sted og så flytte det bagefter, det kan du gøre hurtigt med .dk domænet.

Tilmeldt 2. Oct 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:30

nå der var en som havde sent et svar næsten samtidigt ;-)

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 18:39

Allerførst: nej, det kan ikke betale sig, at registrere domænet hos Dandomain, og derefter flytte det til Unoeuro.

Hvis du allerede har en hjemmeside hostet hos Unoeuro, så kan du som tilvalg bestille et eller flere domæner og tilknytte dem dit webhotel (DNS-service). Når du bestiller dette, bliver dit domæne registreret, hvilket koster en 50er og så tager Unoeuro vidst også omkring 60 kr for dns-servicen. Alt i alt ca. 100,- og det inkluderer 1 års domæne. Det er simpelthen kostprisen, og det kan ikke gøres billigere (eller nemmere).

Fra Herning
Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 101
Fra  Test test test Skrevet kl. 19:08

Hej alle sammen!
Tusind tak for jeres svar og hjælp.
Det satte en hel del på plads for mig! Big Smile

www.SmartSneakers.dk - De super smarte sko med lys i! 

Besøg også HosLange.dk - Din isenkræmmer!

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 19:18

T-Nielsen:

Allerførst: nej, det kan ikke betale sig, at registrere domænet hos Dandomain, og derefter flytte det til Unoeuro.

Hvis du allerede har en hjemmeside hostet hos Unoeuro, så kan du som tilvalg bestille et eller flere domæner og tilknytte dem dit webhotel (DNS-service). Når du bestiller dette, bliver dit domæne registreret, hvilket koster en 50er og så tager Unoeuro vidst også omkring 60 kr for dns-servicen. Alt i alt ca. 100,- og det inkluderer 1 års domæne. Det er simpelthen kostprisen, og det kan ikke gøres billigere (eller nemmere).

Nu ved jeg ikke, hvad det koster, at købe et domæne via Dandomain. Men har man et webhotel hos UnoEuro i forvejen, koster det altså intet at flytte et domæne dertil - der betales heller ikke for dns. Sakset fra deres hjemmeisde (http://www.unoeuro.com/products-domains.php)

---
Dine .dk domæner 100% GRATIS!
Bestil en DNS Service med samtidig flytning af .dk domæne, absolut gratis.
---

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 19:34

Kenneth Wellin:
Men har man et webhotel hos UnoEuro i forvejen, koster det altså intet at flytte et domæne dertil

Det er gratis at flytte et .dk domæne, men trådstarter spørger jo om hvad det koster at registrere et nyt.

Kenneth Wellin:
  der betales heller ikke for dns.

Og jo, det koster ca. 60 kroner for at få dns-service til et nyregistreret domæne.

Den nøjagtige pris for den ydelse jeg beskrev i mit tidligere indlæg er: 111,51 DKK (14,95 EUR) Jeg har lige testet.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:46

Simon Hansen:
Emil: Kan du forklare hvorfor du vil lave et redirect? Det giver jo ikke nogen seo-værdi, når du ikke har noget på domænet, just saying :D

Okay, nu er jeg ikke Emil, men en af grundende til redirect, er for at videresende linkjuice. Der behøver ikke være noget på domænet, bare der er links til det. Det kan evt også være for at opkøbe nogen squadtyping domæner og viderestille.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)