Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snyder Google med ratings ?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Grindsted
Tilmeldt 21. Sep 12
Indlæg ialt: 36
Fra  dampetten.dk Skrevet kl. 02:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Jeg tror du har ret, men ved du noget om hvor stor værdi det giver at at kunderne af den vej bliver opmærksom på din eksistens. Med andre ord, vender nogle af kunderne tilbage.

e-cigaretten - bedst hos dampetten

e-cigaretter, e-juice og tilbehør.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:23

Ja hvis du har en toptunet tilgang til at holde på kunderne og skabe mersalg... f.eks. med nyhedsbreve og Facebook, så gør det ikke så meget at der umiddelbart er tab på AdWords.. men hvis du ikke har et sådan setup, så er du hurtig glemt og så er det Toys r' us der sælger den næste bamse.

Jeg tror meget mere på den sociale/virale spredning... hvis du anbefales på Facebook, så er det mange gange mere værd.

Fra Grindsted
Tilmeldt 21. Sep 12
Indlæg ialt: 36
Fra  dampetten.dk Skrevet kl. 02:31

Hej jens

Tak. Jeg vælger også kun at bruge et ninimalt beløb på adword og så gør jeg hvad jeg kan på facebook. Det kræver dog også lidt at holde aktiviteten igang der Smile.

e-cigaretten - bedst hos dampetten

e-cigaretter, e-juice og tilbehør.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 09:05

Jens Pallesen:

Alt er relativt... men hvis du sælger bamser.. vurderer jeg at klik prisen hurtigt bliver for dyr...

Jeg har dårlige erfaringer med AdWords til produkter i den lave pris ende. Dæknings bidraget bliver simpelthen for lille.

50 klik a 1 kr per klik = salg af 1 bamse. det hænger ikke sammen

Jeg er ikke ekspert i bamser, men kan se at der ikke er meget konkurrence på AdWords i den kategori. På mange søgninger kan man sandsynligvis blive vist for under 50 øre pr. klik, hvis man arbejder lidt med sine annoncer. Optimering af landingpages burde også resultere i, at der skal langt mindre end 50 besøgende til at skabe et salg.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 09:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tøger,

Jeg ville i første omgang arbejde med at få bedre og længere produktbeskrivelser til alle produkter, du har ikke meget tekst som Google kan finde dig på nu. Samtidig ville jeg arbejde med titler og metabeskrivelser. Se på dine organiske søgeresultater som annoncer, der skal lokke brugeren til at klikke ind på din side.

Her er et af dine organiske resultater som det ser ud nu på søgningen Andrea sparebøsse:

Her er en anden måde at gøre det på:

Der er flere fordele ved en længere metabeskrivelse. Bl.a. bliver konkurrenterne under dig rykket en linje længere ned. På brede søgninger kan du få nogle af dine biord markeret med fed, ligesom Andrea og sparebøsse i dette tilfælde.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:51

bedre seo giver også bedre adwords normalt

hvad gør ved seo , dette forbedre normalt også konvertering

længere unikke produkt beskrivelser sælger bedre da man forklare produktet bedre

flere unikke billeder flere chance findes i googl billedet søgning og det sælgr produktet bedre da folk bedre kan se hvad de køber

videoer hjælper siden da man har en chance i google højere op , da videoer tit findes meget højt google , desuden bliver folk længere siden det gør de også ved god tekst dette kan også påvirke seo , desuden siger sig selv en god video forklare produkt bedre

social markedsføring giver kunder troværdighed der handler hos dig folk kan godt lide se det er en side med omtale på facebook især men de andre medier betyder også lidt google plus og twitter så være aktive og få seo og troværdighed

presse omtale giver kunder tryghed i at handle hos og omtale og tit også et links , så der er også 2 gevinster

så første seo og så adwords , det giver bedste

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)