Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Ti ord andre skal sige om dig - og hvorfor"

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 8. Aug 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen!

Jeg er i gang med at starte en ny virksomhed og i den forbindelse har jeg noget personligt, som jeg gerne vil dele med dig. Jeg er faktisk lidt ved siden af mig selv af flere årsager: Jeg skal skrive en e-bog, hvilket jeg aldrig har prøvet før. Jeg er lidt nervøs omkring det fordi jeg gerne vil leverer et godt stykke arbejde. Jeg vil derfor bede dig om en tjeneste: det tager 2 min. og koster ingenting!

Her er hvad du skal gøre:

Giv mig 5 ord du gerne vil have:

1. Dine kunder siger om siger om dig - f.eks. troværdig, ekspert, handlekraftig, serviceminded, fair

2. Din familie siger om dig - f.eks. hjælpsom, sød, tilstede, ærlig, ærlig, elsket

3. Dine venner siger om dig - f.eks. opmærksom, sød, gåpåmod, til at stole på, værdsat

Det eneste som du skal gøre er at trykke på besvar herunder. Jeg håber rigtig mange af jer har mod på at svare. 

Ps. Tak fordi du har læst den her besked og det gør ikke noget hvis du først finder et svar senere - bogen skal først være færdig om noget tid, så tag dig blot god tid :-) 

PPS. Skriv din e-mail hvis du kunne være interesseret i e-bogen. Den kommer (nok) til at hedde "Ti ord andre skal sige om dig - og hvorfor"

Fra Haderslev
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 153
Fra  LivingWeb Skrevet kl. 12:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har lidt problemer med din præmis, som jeg ikke synes er præcis nok.
Mine kunder skal helst vælge ti ord, der er meget langt fra de ord, jeg håber min søn, min kæreste eller min veninde vil bruge.

Hvem er det du ønsker, der skal sige de ti ord?

Tilmeldt 8. Aug 12
Skrevet kl. 12:23

Hej Brita! 

Tak for dit svar.

Ordene er ikke betinget af hvem der siger dem - uanset om det er din søn, din kæreste eller din veninde. Jeg forstår godt dit udgangspunkt, da forskellige personer vil sige forskellige ting. Men det handler om hvad du personligt gerne vil have mennesker skal sige om dig - uanset hvem de er.

Tankegangen er, at uanset om det er din søn eller din veninde som ville sige ordene, så er du f.eks. en god støtte, kærlig, inspirerende, omsorgsfuld mm. Jeg er sikker på at både din søn og din veninde vil synes du er en kærlig mor. 

Hilsen Louise 

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 12:25

Hej Succesportalen,

Her er mine 5 ord:

Sjov, pålidelig, ansvarlig, god, venskabelig

Håber at du kan bruge det :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 8. Aug 12
Skrevet kl. 12:27

Hej Mehmet! 

Det kan du tro at jeg kan! 

Stort tak for hjælpen :-)

Hilsen Louise 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:39

Hej Louise

Jeg kan heller ikke finde ud af at blande mine ønsker til familie og kunder, så jeg holder mig til, hvad kunderne forhåbentlig vil sige om mig.

Dygtig, troværdig, ordentlig, fair og behagelig.

Sekundært må de da også godt synes, at jeg er 

Sjov, klog, pæn, velformuleret, venlig, rar, sød, frisk og meget mere.

Min familie og mine nære venner må gerne se mig som

Kærlig, ærlig, tilstedeværende, opmærksom, hjælpsom.

Kajakgutterne skal helst se mig som

Hammer god med en pagaj, hyggelig at invitere med på tur, værd at læse om på www.kajaktrip.dk, bølgernes konge og ikke mindst selvironisk.

Hans

Fra Haderslev
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 153
Fra  LivingWeb Skrevet kl. 12:40

Hej Louise

Tror du misforstod mig lidt. Jeg vil fx rigtig gerne have at mine kunder siger, at jeg er kompetent, men jeg ville blive lidt stødt, hvis min søn eller kæreste brugte det ord til at beskrive mig.

:) fra Brita

Tilmeldt 8. Aug 12
Skrevet kl. 12:45

Hej Hans! 

Mange tak for dit svar. 

Jeg kan godt se det er en meget bred opgave, som jeg har stillet jer. Jeg sætter derfor stor pris på din tid til at besvare mit spørgsmål fra flere vinkler. 

Mange Hilsener fra Louise 

Tilmeldt 8. Aug 12
Skrevet kl. 12:46

Hej Brita!

Jeg kan sagtens se, at det kan være rigtig svært at finde ord som beskriver en generelt. Så jeg tror du har ret - Jeg vil gøre mit spørgsmål mere specifikt, så det er nemmere at svare på :-) 

Mange hilsener fra Louise 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil gerne smide ti ord, som jeg håber kunderne siger, når de taler om mig:

"Vi handler kun hos André, så fuck af med dig"

Det burde ikke være nødvendigt at uddybe hvorfor :)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)