Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt layout - kritik ønskes

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i kære Aminoer

jeg har tidligere efterspurgt lidt råd omkring markedsføring af mit annoncekoncept, og blev i den forbindelse, rådet til at give websiden et mere spændende udseende. Jeg har nu efter bedste evne, forsøgt at gøre dette. Derfor vil jeg gerne have jeres mening.

Husk på, at websiden ikke er det primære i konceptet, men kun lavet for at man skal kunne dele et link på FB/Twitter ect. samt selvfølgelig også fo info omkring appen. Appen er og bliver der hvor den primære aktivitet skal foregå.

Jeg overvejer at få lavet siden i flere sprog (appen er tilgængelig i Engelsk, Fransk, Tysk og spansk).

Så hvis der er nogle derude, der beherske Fransk, Tysk og Spansk bedre end Google Translate, vil jeg meget gerne høre fra jer.

tjek wedsiden her: http://dealsnearbyyou.com

På forhånd tak

Torben

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:05

Fed idé, og nu er det som du selv siger ikke så meget en hjemmeside, men nærmere et "reklamespot". Jeg synes den formidler det den skal, og hvis man er mere interesseret klikker man så videre. 

Jeg kan personligt godt lide at sitet ikke er bredere end det er, når der ikke er mere indhold... Good work!

- Nico 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:13

godkendt side den er ok Big Smile

jeg ville skriv nogle kontakt info på side

mail - kontaktformular adresse og cvr nummer

få et mere social logo på siden twitter

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 12:44

Torben Kjeldgaard Trans:

Hej alle i kære Aminoer

jeg har tidligere efterspurgt lidt råd omkring markedsføring af mit annoncekoncept, og blev i den forbindelse, rådet til at give websiden et mere spændende udseende. Jeg har nu efter bedste evne, forsøgt at gøre dette. Derfor vil jeg gerne have jeres mening.

Husk på, at websiden ikke er det primære i konceptet, men kun lavet for at man skal kunne dele et link på FB/Twitter ect. samt selvfølgelig også fo info omkring appen. Appen er og bliver der hvor den primære aktivitet skal foregå.

Jeg overvejer at få lavet siden i flere sprog (appen er tilgængelig i Engelsk, Fransk, Tysk og spansk).

Så hvis der er nogle derude, der beherske Fransk, Tysk og Spansk bedre end Google Translate, vil jeg meget gerne høre fra jer.

tjek wedsiden her: http://dealsnearbyyou.com

På forhånd tak

Torben

- Hvorfor både en Facebook "Anbefal"-knap og en "Follow us on Facebook". Fjern én af dem.

- Der står ikke noget om hvilke lande den er tilgængelig i? Hjemmesiden er på engelsk, men preview på iPhone er på dansk?

- Generelt bare en kedelig hjemmeside.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 12:55

Teksten på siden er engelsk, men det der tiltrækker mine øjne er den store IPhone. På den er teksten dansk. Hvilket ikke er optimalt hvis en stor del af målgruppen ikke er dansk talende.

- Alexander Larsen

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 13:01

For det første så er siden ikke særligt indbydende, og det er faktisk også lidt svært umiddelbart af afkode hvad den egentlig går ud på.

Du har noget grafik i toppen forestillende 3 smartphones og en ..brochure(?) og et dollartegn? Dollartegn plejer at betyde noget med gratis penge, altså noget useriøst, så dét vil jeg ihvertfald råde dig til at fjerne. Overvej også, om du kan finde noget (større) grafik, som bedre formidler dit budskab. Fx. noget som symboliserer alle de mange gode tilbud som brugeren får adgang til, ved at benytte app'en.

Jeg går ud fra, at du med din hjemmeside ønsker at få brugeren til at gøre noget ift. de muligheder som er på den, og i så fald mangler der jo fuldstændig "call to action" elementer. To QR-koder er ikke nok. Du skal guide brugeren hen imod de handlinger som du ønsker at han skal foretage.

Det ser ud som om du har et godt produkt, så jeg synes faktisk du skal alliere dig med en professionel designer/grafiker, som kan lave en ordentlig og flot side til dig, eller finde en landingpage-template på nettet. Læs også en analyse her, af forskellige landingpages Du kan også søge på Youtube efter info og guides,

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 13:12

Forslag:

Synes du bør teste at rykke dine QR koder lidt op, også placere en stor facebook like box, tror det ville give flere likes, og du har masser af plads :)

- Alexander Larsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:23

Tusinde tak for jeres tid og svar, der er da lidt at arbejde med, selvom jeg ikke umiddelbart er enig i det hele.

Grunden til at teksten i telefonen er på dansk, er at det er  den sidste deal der er oprettet, og den deal var oprettet på dansk. Jeg har nu lavet det om, så der vises en engelsk deal.

Mht. til en dansk side, så vil jeg arbejde videre med det. Som tildliger skrevet, er websiden egentlig kun lavet fordi, brugerne skal have mulighed for at dele de enkelte deals på FB, Twitter ect. OG selvfølgelig også at folk der kommer forbi, får lyst til at downloadee appen.

Endnu en gang tak.

Tilmeldt 22. Oct 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:26

Fin hjemmeside, dog er jeg ikke ret vild med skrifttypen i brødstykket, som jeg ikke synes inviterer til videre læsning. 
Dette kan evt. ændres og gøre en smule mere indbydende.  

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)