Hej alle i kære Aminoer jeg har tidligere efterspurgt lidt råd omkring markedsføring af mit annoncekoncept, og blev i den forbindelse, rådet til at give websiden et mere spændende udseende. Jeg har nu efter bedste evne, forsøgt at gøre dette. Derfor vil jeg gerne have jeres mening. Husk på, at websiden ikke er det primære i konceptet, men kun lavet for at man skal kunne dele et link på FB/Twitter ect. samt selvfølgelig også fo info omkring appen. Appen er og bliver der hvor den primære aktivitet skal foregå. Jeg overvejer at få lavet siden i flere sprog (appen er tilgængelig i Engelsk, Fransk, Tysk og spansk). Så hvis der er nogle derude, der beherske Fransk, Tysk og Spansk bedre end Google Translate, vil jeg meget gerne høre fra jer. tjek wedsiden her: http://dealsnearbyyou.com På forhånd tak Torben |
Fed idé, og nu er det som du selv siger ikke så meget en hjemmeside, men nærmere et "reklamespot". Jeg synes den formidler det den skal, og hvis man er mere interesseret klikker man så videre.
Jeg kan personligt godt lide at sitet ikke er bredere end det er, når der ikke er mere indhold... Good work!
- Nico